صندلی انتظار دو نفره پایه دار مدل 310

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

204 قلم

صندلی انتظار دو نفره پایه‌دار بهمن صنعت یکی از بهترین محصولات گروه تجهیزات آرایشگاهی بهمن صنعت می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت روکش و رنگ‌بندی متنوع ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

صندلی انتظار دو نفره پایه‌دار بهمن صنعت

انتظار در سالن‌های زیبایی بسیار سخت است اما اگر صندلی مناسب وجود داشته باشد تا حدی می‌تواند این مشکل را مرتفع سازد. صندلی انتظار همان‌طور که از نام آن پیداست، محصولی است که برای مکان‌هایی مانند فرودگاه، سینما، ترمینال‌ها و ... طراحی و ساخته‌شده است. مدل‌های متفاوتی از صندلی انتظار در بازار وجود دارد که از نظر جنس، روکش و ... بسیار متفاوت می‌باشد. اگر شما هم به دنبال صندلی انتظار آرایشگاهی هستید، صندلی انتظار دو نفره بهمن صنعت مدل پایه‌دار را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ظاهر شیک و لوکس صندلی انتظار دو نفره بهمن صنعت، اولین چیزی است که در نگاه اول به چشم می‌آید.

فوم باکیفیت نشیمن‌گاه ازجمله ویژگی‌های مثبت صندلی دو نفره انتظار بهمن صنعت می‌باشد که بر اثر نشست‌وبرخاست‌های متعدد تغییر شکل ظاهری پیدا نخواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در صندلی انتظار دو نفره مدل پایه‌ای بهمن صنعت، روکش پارچه‌ای و دوخت چشم‌نواز آن می‌باشد. تنوع رنگی این روکش بسیار بالاست و شما می‌توانید آن را با توجه به سایر تجهیزات سالن آرایشگاهی خود انتخاب کنید.

برای تهیه این محصول می‌توانید همین حالا صندلی انتظار دو نفره مدل پایه‌ای بهمن صنعت را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تهیه کنید و از قیمت مناسب و کیفیت بالای آن بهره‌مند شوید.

  • بهمن صنعت
  • صندلی انتظار
  • چوب و فلز و پلاستیک
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب