ریش تراش موزن کروم استایل شارژی مدل 1871-0071

1,790,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ریش‌تراش موزن کروم استایل شارژی مدل 1871-0071 یک ماشین اصلاح فوق‌العاده برای آقایان می‌باشد. این دستگاه دارای تیغه استیل ضد زنگ، اندازه اصلاح 0.7 تا 3 میلی‌متر و باتری قابل شارژ با قابلیت شارژ سریع می‌باشد.

ریش‌تراش موزن کروم استایل شارژی مدل 1871-0071

استفاده از یک ماشین اصلاح باکیفیت باعث می‌شود تا اصلاح سروصورت شما درنهایت زیبایی و دقت انجام شود. اگر به دنبال یک ماشین باکیفیت از نظر طراحی بدنه و جنس هستید، ماشین ریش‌تراش موزن کروم استایل مدل 1871-0071 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول ساخت شرکت موزر بوده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشد.

ماشین اصلاح سروصورت کروم استایل شرکت موزر از تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ تشکیل‌شده است تا در هوای مرطوب دچار زنگ‌زدگی نشود؛ درنتیجه دوام و مقاومت دستگاه افزایش می‌یابد.

دستگاه ریش‌تراش شارژی کروم استایل با کد 0071، به کمک سری‌های خود، سروصورت شمارا در اندازه‌های 0.7 تا 3 میلی‌متر کوتاه می‌کند. همچنین این سری‌ها قابلیت ایجاد خط برای مو، ریش و سبیل را دارد. علاوه بر این، این دستگاه از 4 شانه‌ی مختلف تشکیل‌شده است که امکان کوتاهی مو در اندازه‌های 3، 6، 9 و 12 را برای شما فراهم می‌کند.

دستگاه اصلاح سروصورت کروم استایل مدل 1871-0071 از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب شما می‌توانید این دستگاه را به مدت 60 دقیقه شارژ کرده و 90 دقیقه از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های مثبت دستگاه اصلاح سروصورت موزر مدل 0071، صدای بسیار کم آن می‌باشد. این ویژگی به دلیل موتور به‌کاررفته در آن است که 5500 دور در دقیقه چرخش دارد.

همانند سایر دستگاه‌های ریش‌تراش برند موزر، این دستگاه نیز به همراه یک برس تمیز‌کننده و روغن به فروش می‌رسد تا بعد از چند بار استفاده بتوانید با روغن‌کاری و تمیزکاری این محصول، دستگاه را همانند روز اول کارآمد کنید.

اگرچه ماشین اصلاح کروم استایل از تیغه‌ی استیل ضد زنگ برخوردار می‌باشد، اما این محصول قابل شستشو نبوده و نمی‌توان با فوم یا خمیرریش از آن استفاده کرد.

در صورت تمایل می‌توانید خرید اینترنتی ریش‌تراش موزن کروم استایل شارژی مدل 1871-0071 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • موزر
  • آلمانی
  • ماشین اصلاح
  • صدای بسیار کم و نشانگر وضعیت باتری
  • موزن
مــزایا
مــعایب