ریش تراش موزن پریمات حرفه ای تیتانیوم مدل 1233-0051

1,555,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ریش‌تراش موزن پریمات حرفه‌ای تیتانیوم مدل 1233-0051 یک ماشین اصلاح فوق‌العاده برای آقایان می‌باشد. این دستگاه دارای دو شانه، سرعت موتور 3000 دور در دقیقه، سیم 3 متری، وزن کم، تیغه استیل ضدزنگ و ... می‌باشد.

ریش‌تراش موزن پریمات حرفه‌ای تیتانیوم مدل 1233-0051

خرید یک ماشین ریش‌تراش باکیفیت به آقایان کمک می‌کند تا بدون نیاز به رفتن به آرایشگاه، ریش‌های خود را در خانه اصلاح نمایند. اگر شما هم به دنبال یک ماشین ریش‌تراش باکیفیت و ارزان می‌گردید، ماشین اصلاح موزر 1233 مدل حرفه‌ای تیتانیوم را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه تمامی انتظارات شمارا از یک ماشین ریش‌تراش باکیفیت برآورده می‌کند.

ماشین اصلاح موزر پریمات مدل 1233-0051 دارای تیغه‌های ستاره‌ای بسیار تیز می‌باشد که اصلاح بین 0.7 تا 3 میلی‌متر را برای شما فراهم می‌کند. برای تغییر اندازه این تیغه‌ها می‌توانید از اهرم تعبیه‌شده در کنار دستگاه استفاده کنید. جنس این تیغه‌ها از فولاد ضدزنگ بوده که در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.

قطعات جانبی این ماشین اصلاح آلمانی، شامل دو شانه اصلاح به طول‌های 4.5 و 9 میلی‌متری، یک برس تمیز‌کننده و روغن مخصوص می‌باشد. بهتر است که پس از چند بار استفاده تیغه‌های این دستگاه را به کمک برس و روغن تمیز کنید تا کارایی دستگاه افزایش یابد.

یکی از ویژگی‌های مثبت دستگاه اصلاح سروصورت موزر پریمات 1233 مدل حرفه‌ای تیتانیوم، طول سه متری سیم آن می‌باشد که سرعت اصلاح بیشتر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

موتور قدرتمند 15 واتی این دستگاه آلمانی، قابلیت چرخش 3000 دور در دقیقه را دارد و یک گزینه‌ی مناسب برای آقایانی است که می‌خواند اصلاح سروصورت خود را سریع و تمیز انجام دهند.

بدنه‌ی مقاوم در برابر ضربه و فرسودگی از دیگر ویژگی‌های مثبت ماشین اصلاح موزر 0051-1233 Moser Hair Clipper PRIMAT می‌باشد که شمارا از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

برای تجربه‌ی خرید مطمئن و لذت‌بخش ماشین ریش‌تراش موزن پریمات حرفه‌ای تیتانیوم مدل 1233-0051 می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام نمایید.

  • موزر
  • آلمانی
  • ماشین اصلاح
  • صدای بسیار کم و نشانگر وضعیت باتری
  • موزن
مــزایا
مــعایب