پکیج تور شینیون بیوتی کالا

  • 3 عدد
  • 6 عدد
  • 12 عدد

160,000 تومان

خرید تلفنی محصول

18 قلم

پکیج تور شینیون بیوتی کالا فوق‌العاده سبک بوده و از جنس الیاف باکیفیت می‎باشد. این تور مقاوم در برابر فشار بوده و بدون آسیب رساندن به موهای شما، زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

پکیج تور شینیون مو بیوتی کالا

شینیون یکی از روش‌های حرفه‌ای آرایش مو می‌باشد. برای انجام شینیون وسایل مختلفی جهت آرایش دادن و حالت دادن به موها استفاده می‌شود. این وسایل شامل تور شینیون مو، سنجاق‌سر، شانه پوش، اسپری فیکس کننده مو و ... می‌باشد؛ بنابراین اگر می‌خواهید که شینیونی تمیز و بدون نقص داشته باشید، خرید این وسایل بسیار ضروری می‌باشد.

یکی از مشکلاتی که شینیون‌کارها با آن مواجه هستند، پاره شدن تور شینیون در حین کار می‌باشد که این امر باعث به هم خوردن مدل شینیون می‌شود. اگر شما هم قصد خرید تور شینیون مو را دارید، خرید تور شینیون بیوتی کالا را به شما توصیه می‌کنیم. تور شینیون بیوتی کالا از بهترین متریال ساخته‌شده است و با کیفیت فوق‌العاده‌ی خود به سادگی پاره نخواهد شد.

در صورت تمایل به خرید تور شینیون می‌توانید خرید اینترنتی پکیج تور شینیون بیوتی کالا در 3 رنگ مختلف را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید. کیفیت این تور بالا بوده و خیال شمارا بابت تکان نخوردن حالت موها راحت می‌کند.

مــزایا
مــعایب