پودر دکلره بیوداکس

165,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

پودر دکلره بیوداکس قابلیت روشن‌کنندگی بدون آسیب وارد شدن به موهای شمارا دارد. این محصول ضد حساسیت، ضد خارش بوده و برای به پایه رساندن موهای شما بسیار مناسب است.

پودر دکلره بیوداکس

دکلره به از بین بردن یا برداشتن رنگ موی قبلی می‌گویند. در بیشتر اوقات دکلره را با پودر دکلره انجام می‌دهند. درواقع پودر دکلره یکی از شناخته‌ترین راه‌ها برای از بین بردن رنگ مو و به پایه رساندن موها می‌باشد. برای این کار کافی است تا به کمک پودر دکلره موهای خود را به پایه‌ی دلخواه برسانید تا رنگ موردنظر بر روی موهای شما قرار بگیرد. اگر شما هم قصد دکلره کردن موهای خود را دارید و یا برای آرایشگاه خود نیازمند پودر دکلره هستید، انتخاب پودر دکلره مناسب می‌تواند رنگ موی زیبایی را برای استفاده‌کننده به ارمغان بیاورد. در غیر این صورت ممکن است که سلامت موهای شما به خطر بیفتد. برای این منظور پودر دکلره و یا همان پودر بی‌رنگ‌کننده‌ی بیوداکس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. پودر دکلره بیوداکس جزو یکی از بهترین پودر دکلره‌های موجود در بازار می‌باشد که با استفاده از آن موهای خوش‌رنگ، زیبا و خاص خواهید داشت.

مهم‌ترین ویژگی پودر دکلره بیوداکس این می‌باشد که بدون گردوغبار است و عطر بسیار خوبی دارد.

شما می‌توانید پودر دکلره بیوداکس را برای از بین بردن رنگ‌های قبلی مانند حنا، رنگ‌های گیاهی و رنگ‌های سخت مانند پرکلاغی استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های مثبت پودر دکلره بیوداکس، محافظت از موهای شما می‌باشد. درنتیجه از آسیب وارد شدن به موهای شما جلوگیری کرده و موجب سوزش و خارش سر نمی‌شود.

اگر نگران زرد شدن موهای خود بعد از استفاده از پودر دکلره هستید، باید بگوییم که پودر دکلره بیوداکس از زرد شدن و خشک شدن موهای شما جلوگیری می‌کند.

اگر به دنبال پودر دکلره مناسب هستید، پودر دکلره بیوداکس می‌تواند یک انتخاب درست باشد. شما می‌توانید خرید اینترنتی پودر دکلره بیوداکس را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

 

  • 500 گرم
  • بیوداکس
  • کرم
  • ضد حساسیت
مــزایا
مــعایب