پیش بند کوتاهی Biodox

45,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

پیشبند کوتاهی بیوداکس (Biodox) قابل استفاده در آرایشگاه‌های مردانه و زنانه می‌باشد. این کاور آرایشگاهی به‌صورت کامل تمام گردن و بدن شمارا پوشش می‌دهد.

پیشبند کوتاهی بیوداکس (Biodox)

هنگام انجام خدمات آرایشگاهی مانند اصلاح، کوتاهی، رنگ، شینیون و ... ممکن است لباس و یا حتی موی مشتری دچار کثیفی شود؛ بنابراین بهتر است برای جلوگیری از این مشکل از یک پیشبند آرایشگاهی و یا هدبند آرایشگاهی استفاده کنید.

شرکت بیوداکس (Biodox) یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشگاهی می‌باشد. یکی از محصولات این شرکت پیشبند کوتاهی است که با نام تجاری پیشبند کوتاهی بیوداکس به بازار عرضه‌شده است.

 

پیشبند کوتاهی Biodox کیفیت بسیار بالایی داشته و در رنگ‌بندی متنوع به بازار عرضه‌شده است. این سری از پیشبندهای بیوداکس دارای 106 سانتی‌متر طول و 130 سانتی‌متر عرض بوده و به همراه یک کش یا قلاب جهت محکم بسته شدن در دور گردن به فروش می‌رسد. برای استفاده از پیشبند اصلاح Biodox کافی است آن را بر روی لباس خود یا مشتری قرار دهید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت پیشبند آرایشگاهی بیوداکس، ضد آب بودن پارچه‌ی آن می‌باشد که مو به آن نمی‌چسبد. همچنین جنس مرغوب این کاور آرایشگاهی به‌گونه‌ای است که با یک‌بار شستشو تمامی آلودگی‌ها از روی آن محو خواهد شد.

اگر به دنبال یک پیشبند آرایشگاهی باکیفیت هستید، پیشبند کوتاهی بیوداکس را به شما توصیه می‌کنیم. این پیشبند برای همه نوع اصلاح و امور آرایشگاهی مناسب بوده و در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه قابل‌استفاده می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید خرید اینترنتی پیشبند کوتاهی Biodox را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • بیوداکس
  • پوشش کامل بدن و گردن
  • پیش بند ارایشگاه
  • استفاده در آرایشگاه
مــزایا
مــعایب