صندلی تابوره کد 781

2,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی تابوره با کد 781، دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، حرکت 360 درجه‌ای، چرم باکیفیت با تنوع رنگی بالا، فوم سرد اعلاء و چرخ‌های پنج پر ژله‌ای با عدم جذب مو می‌باشد. این صندلی تابوره به‌صورت پشت بلند طراحی‌شده است.

صندلی تابوره مدل 781

اگر به دنبال یک صندلی تابوره هستید که پشتیبانی کامل از بدن و کمر می کاپ آرتیست شمارا در حین کار داشته باشد، صندلی تابوره مدل 781 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی در قیمت پایین و کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه‌شده است.

اگر شکل ظاهری صندلی تابوره برای شما اهمیت دارد، صندلی تابوره آرایشگاهی مدل 781 بسیار چشم‌نواز می‌باشد. این صندلی در کنار ظاهر زیبای خود از اصول ارگونومی نیز پیروی می‌کند. در نتیجه آرایشگر با نشستن بر روی این صندلی احساس راحتی بسیار زیادی خواهد کرد.

پایه‌ی صندلی تابوره مدل 781 به‌صورت پنج‌پر چرخ‌دار طراحی‌شده است؛ بنابراین درصورتی‌که نیاز به حرکت زیادی در طول انجام کار دارید ولی نشست‌وبرخاست مداوم برای شما سخت و زمان‌بر است، این صندلی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای شما باشد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت صندلی استادکار 781، وجود جک تنظیم ارتفاع می‌باشد. این ویژگی باعث می‌شود تا از فشار آمدن به زانوها و قسمت نشیمن‌گاه شما جلوگیری شود. در صورت تمایل می‌توانید ارتفاع صندلی را به‌وسیله‌ی جک گازی که در زیر این صندلی تعبیه‌شده است تغییر دهید.

فوم صندلی آرایشگاهی با کد 781 در برابر فرورفتگی بسیار مقاوم است. به این دلیل که فوم آن از نوع سرد بوده و به فرم آهنی می‌باشد.

پایه‌ها و دسته‌های مدل 781 صندلی تابوره از نوع فلزی با روکش استیل کروم می‌باشد که علاوه بر زیبایی از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.

صندلی استادکار 781 دارای قابلیت چرخش 360 درجه‌ای می‌باشد. این ویژگی به مزایای مثبت این صندلی افزوده است.

چرم صندلی تابوره مدل 781 از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در این محصول آرایشگاهی می‌باشد. این چرم در نهایت زیبایی دوخته‌شده و دارای کیفیت بسیار بالایی است. به‌طوری‌که در اثر استفاده‌های مکرر دچار ساییدگی یا پارگی نخواهد شد.

درصورتی‌که قصد خرید آنلاین صندلی تابوره مدل 781 را دارید، فروشگاه بیوتی کالا این امکان را برای شما فراهم کرده است. پس از انتخاب رنگ چرم مورد دلخواه خود می‎توانید سفارش خود را انجام دهید. قیمت صندلی استادکار در مقایسه با سایر شرکت‌ها بسیار مناسب است.

محصول ارائه‌شده توسط این گروه تولیدی  دارای گارانتی 5 ساله برای چرم آن است که نشان از کیفیت صندلی آرایشگاهی 781 را دارد.

 

  • 5 کیلوگرم
  • حداقل 60 سانتی متر حداکثر 81 سانتی متر
  • 47 سانتی متر
  • حداکثر 50 سانتی متر
  • صندلی تابوره
  • درجه یک
  • چرخش کامل 360 درجه ای دارای چرخ ژله ای
  • چرخ از جنس ژله ایی
  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب