صندلی جکی کد 434

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

92 قلم

صندلی جکی پدالی خارجی آرایشگاهی مدل 434 دارای زیر پایی از جنس فلز می‌باشد. در این صندلی امکان تنظیم ارتفاع، زیر سری و تکیه‌گاه وجود دارد. چرم و فوم این صندلی بسیار باکیفیت می‌باشد و در رنگ‌های متنوع قابل تولید می‌باشد.

صندلی جکی آرایشگاهی کد 434

یکی از عواملی که باعث می‌شود تا فضای آرایشگاهتان جذاب‎تر به نظر برسد، استفاده از بهترین و زیباترین تجهیزات آرایشگاهی در چیدمان فضای سالن زیبایی‌تان است. همچنین این ویژگی باعث می‌شود تا مشتری به آرایشگاه شما جذب شود و دوستان و آشنایان خود را نیز به آمدن تشویق کند؛ بنابراین سعی کنید که در انتخاب و خرید تجهیزات آرایشگاهی خود دقت کافی به خرج دهید و محصولات شرکتی را خریداری کنید که علاوه بر کیفیت بالای قطعات، جذابیت ظاهری بالایی نیز داشته باشد.

تجهیزات آرایشگاهی یکی از شرکت‌های باتجربه در حوزه تولید لوازم و تجهیزات آرایشگاهی است که با عرضه‌‎ی محصولات باکیفیت خود توانسته گوی رقابت را از رقیبان خود بگیرد.

صندلی جکی پدالی خارجی مدل 434 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت می‌باشد که با ظاهر شیک و لاکچری خود از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

مدل 434 صندلی جکی پدالی خارجی تلفیقی از چوب و فلز می‌باشد که زیبایی ظاهری این صندلی را دوچندان کرده است.

اگر به صندلی آرایشگاهی مدل 434 دقت کنید متوجه خواهید شد که این صندلی طبق اصول ارگونومی ساخته‌شده است. مثلاً قسمت نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه این صندلی دارای برآمدگی‌هایی می‌باشد. همچنین دسته‌های این صندلی نیز از زاویه‌ی مناسب جهت قرارگیری آرنج‌ها برخوردار است. تمامی این ویژگی‌ها باهم باعث شده تا شما هنگام نشستن بر روی این صندلی احساس راحتی بکنید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت صندلی جکی آرایشگاهی با کد 434 وجود یک زیر پایی از جنس فلز می‌باشد که راحتی مشتری هنگام نشستن بر روی آن را دوچندان می‌کند.

امکان تغییر ارتفاع صندلی در مدل جکی پدالی 434 وجود دارد. این ویژگی به کمک دسته‌ای که در زیر صندلی قرارگرفته امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین به کمک دسته‌ای که در کنار صندلی قرار گرفت می‌توانید این صندلی را به شکل تخت تغییر حالت دهید.

صندلی آرایشگاهی 434 دارای یک زیر پایی به‌صورت سینی شکل می‌باشد که از تکان خوردن هنگام نشستن مشتری بر روی صندلی جلوگیری می‌کند. در نتیجه تسلط می کاپ کار را در هنگام کار بیشتر می‌کند.

فوم به‌کاررفته در صندلی جکی پدالی کودک 434 از نوع فشرده سرد می‌باشد. این فوم نه آن‌قدر نرم است که در اثر نشست‌وبرخاست‌های متعدد دچار تغییر شکل شود و نه آن‌قدر سفت است که باعث برهم زدن آرامش کاربر ‌شود.

چرم به‌کاررفته در صندلی جکی آرایشگاهی با کد 434 بسیار مرغوب بوده و دوختی چشم‌نواز دارد. تنوع رنگ این چرم بسیار بالاست و این شرکت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید رنگ مورد دلخواه خود را با توجه به دیزاین سالن زیبایی‌تان انتخاب نمایید.

اگر قصد خرید صندلی جکی پدالی خارجی با کد 434 را به‌صورت اینترنتی دارید، فروشگاه بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. گارانتی 5 ساله ضمانتی بر کیفیت محصولات تولیدشده این شرکت است.

  • فاپکو
  • متحرک
  • قابل تنظیم
  • دسته طرح چوب
  • متحرک
مــزایا
مــعایب