صندلی جکی مدل 425 جک پدالی

11,900,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی آرایشگاهی مدل 425، به‌صورت جکی طراحی‌شده است. تمامی قسمت‌ها مانند پشتی، دسته‌ها و ارتفاع صندلی به‌صورت مکانیکی قابل تغییر می‌باشد. جنس چرم و فوم سرد صندلی از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی است که آن را برای اصلاح و میکاپ و سایر کارهای آرایشگری مناسب کرده است.

صندلی آرایشگاهی مدل 425

امروزه با رشد سریع آرایشگاه‌ها در سطح شهر، صندلی آرایشگاهی به‌عنوان یک کالایی ضروری برای سالن‌های زیبایی به شمار می‌رود. شرکت‌های بزرگی در ساخت تجهیزات آرایشگاهی در رقابت باهم هستند. در این میان، تولید‌کنندگان خارجی رقیب سرسختی برای شرکت‌های بزرگ ایرانی به شمار می‌روند. نوع چرم صندلی، دستی و جکی بودن صندلی، رنگ، کیفیت فوم صندلی، زیبایی، قیمت و ... ازجمله ویژگی‌هایی است که در انتخاب مدلی مناسب بسیار تأثیرگذار است. فروشگاه لوازم آرایشگاهی به‌عنوان یک برند فعال در این حوزه، ارائه‌دهنده‌ی انواع تجهیزات آرایشگاهی و متعلقات آن می‌باشد. ظاهری زیبا، رده‌ی قیمتی مناسب با توجه به کیفیت بالای محصول و امکانات بالای آن ازجمله ویژگی‌هایی است که خرید محصولات این شرکت را در اولویت قرار می‌دهد. یکی از محصولات این شرکت، صندلی آرایشگاهی جکی مدل 425 می‌باشد که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین صندلی‌های این شرکت به شمار می‌رود.

صندلی آرایشگاهی با کد 425 به‌صورت مکانیکی طراحی‌شده است. این بدین معناست که تمامی قسمت‌های این صندلی مانند دسته‌ها، پشتی و زیر سری‌ قابل تنظیم است. به‌طوری‌که شما می‌توانید در صورت نیاز، پشتی این صندلی را خوابیده کرده و از آن به‌عنوان تخت نیز استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های صندلی اصلاح و میکاپ 425، زیر پایی از جنس فلز می‌باشد که از استحکام خوبی برخوردار است. این زیر پایی در دو رنگ کوره‌ای سفید و مشکی ارائه‌شده است.

پایه‌ی طراحی‌شده برای صندلی جکی مدل 425، به‌صورت سینی مانند می‌باشد. این ویژگی باعث می‌شود تا در هنگام انجام اموری مانند اصلاح و می کاپ، صندلی ثابت باشد. درنتیجه تسلط شما در حین کار بیشتر شود.

مدل 425 صندلی پدالی، دارای جک سه‌حالته بوده که کنترل صندلی در جهت‌های بالا و پایین و قفل‌کن حرکتی را برای استفاده‌کننده فراهم می‌کند. این جک در زیر نشیمن‌گاه این صندلی قرارگرفته است.

جنس چرم به‌کاررفته در صندلی جکی 425، از دیگر ویژگی‌هایی است که به مزایای این صندلی افزوده است. این چرم از نوع اعلاء بوده و دارای خاصیت ضد حساسیت و تعریق می‌باشد.

درصورتی‌که قصد خرید مطمئن و اینترنتی صندلی جکی آرایشگاهی دارید، صندلی آرایشگاهی جکی مدل 425 یک انتخاب عاقلانه می‌باشد. شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید. گارانتی 5 ساله برای این محصول شمارا از خرید این محصول پشیمان نمی‌کند.

  • 5 کیلوگرم
  • حداقل 90 سانتی مترحداکثر 160 سانتی متر
  • 68 سانتی متر
  • حداقل 60 سانتی متر حداکثر 75 سانتی متر
  • چرمی
  • جنس فلز
  • درجه یک رنگ چرم به انتخاب مشتری
  • دارای جک پدالی
  • فوم سرد فشرده کاملا استاندارد
مــزایا
مــعایب