صندلی میکاپ گلایل مدل 215

11,950,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی میکاپ مدل گلایل، دارای روکش چرم، فوم سرد فشرده و بادوام، قابلیت تنظیم ارتفاع، زیرسری، پشتی و زیر پایی، ضد قارچ و کپ، ضد الکتریسیته، بدون سروصدا و ... می‌باشد.

صندلی میکاپ مدل گلایل

صندلی آرایشگاهی مناسب می‌تواند کسب‌وکار شمارا رونق ببخشد و یا آن را از بین ببرد. هنگامی‌که تجهیزات آرایشگاه شما خوب باشد، مشتریان نیز احساس راحتی می‌کنند و آن‌ها دوباره پیش شما می‌آیند و یا شمارا به دوستانشان پیشنهاد می‎دهند؛ بنابراین بهتر است به‌روزترین تجهیزات آرایشگاهی را برای سالن زیبایی خود تهیه کنید.

یکی از صندلی‌های پرکاربرد آرایشگاهی، صندلی اصلاح و می کاپ می‌باشد که برای انجام اموری مانند کوتاهی، رنگ، شینیون و براشینگ، می‌کاپ بسیار استفاده می‌شود.

این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های داخلی در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی، اقدام به تولید صندلی میکاپ با نام تجاری صندلی میکاپ گلایل کرده است که به دلیل طراحی شیک و منحصربه‌فرد خود موردتوجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی قرارگرفته است.

اگر بر روی صندلی می‌کاپ مدل گلایل بنشینید، متوجه خواهید شد که این صندلی طبق استانداردهای ارگونومی طراحی‌شده است؛ بنابراین در مدت‌زمانی که قرار است برای انجام امور اصلاح و می‌کاپ استفاده شود، احساس خوبی به مشتری منتقل می‎کند.

جنس بدنه‌ی صندلی میکاپ گلایل از فلز و چوب می‌باشد که در عین زیبایی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

فوم سرد، جنس مواد داخلی مدل گلایل صندلی می کاپ را تشکیل می‌دهد. این ویژگی باعث شده است تا صندلی پس از استفاده‌های مکرر، همچنان شکل اولیه خود را حفظ نماید.

قسمت‌های مختلف صندلی میکاپ برند مدل گلایل به‌صورت مکانیکی قابل تغییر می‌باشد. این ویژگی به کمک جک پدالی که در زیر صندلی تعبیه‌شده است امکان‌پذیر می‌باشد. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید با تغییر پشتی آن، این صندلی را به‌صورت تخت نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید دیگر قسمت‌های صندلی مانند ارتفاع، زیر پایی و زیر سری صندلی را مطابق راحتی مشتری تغییر دهید.

صندلی اصلاح و میکاپ گلایل دارای 2 دسته از جنس چرم مصنوعی، استیل و چوب می‌باشد که به ویژگی‌های مثبت این صندلی افزوده است.

پایه‎ صندلی می کاپ گلایل فولادی بوده و به‌خوبی پرس‌کاری شده‌اند. همچنین برای زیبایی و مقاومت هرچه بیشتر آن، با پوشش استیل کروم به رنگ سفید آبکاری شده‌ است.

تعادل خوب هنگام نشستن بر روی این صندلی از دیگر مزایای این صندلی آرایشگاهی است. این ویژگی به دلیل شکل پایه‌ی آن می‌باشد که به‌صورت مسطح و به شکل مستطیل طراحی‌شده است.

تمامی قسمت‌های این صندلی نظیر نشیمن‌گاه، تکیه‌گاه و قسمتی از دسته‌ها پوشش چرمی دارد. جنس روکش چرم صندلی گلایل مدل می‌کاپ از چرم مصنوعی پی یو با تنوع رنگی بالا می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید هنگام خرید رنگ مورد دلخواه خود را انتخاب کنید و از فروشگاه بیوتی کالا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت صندلی میکاپ گلایل، امکان چرخش 180 درجه‌ای آن می‌باشد.

در صورت خرید صندلی می کاپ گلایل می‌توانید گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله دریافت نمایید. پشتیبانی و خدمات پس از فروش شامل تأمین و تعمیر قطعات می‌باشد.

  • 40 کیلوگرم
  • 101
  • 67
  • 56
  • قابل تنظیم
  • قابل تنظیم
  • قابل تنظیم
  • قابل تنظیم
  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: