صندلی برقی مردانه باربردار VIP مدل 111

24,650,000 تومان

خرید تلفنی محصول

61 قلم

صندلی برقی مردانه باربردار VIP دارای روکش چرم، فوم سرد فشرده و بادوام، به‌صورت برقی با کنترل از راه دور، دوموتوره و ضد آب، فوم ضد عرق، با قابلیت تخت کامل و ... می‌باشد.

صندلی برقی مردانه باربردار VIP

این تجهیزات آرایشگاهی شامل انواع صندلی‌های اداری، صندلی انتظار، صندلی پدیکور، میز مانیکور، صندلی کودک، صندلی سرشور، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی و سایر محصولات از این نوع است که دارای طرح‌های متنوع برای سلیقه‌های گوناگون شما آرایشگران می‌باشد. این گروه تجهیزات آرایشگاهی جدیدترین محصولات خود را با کیفیت و راحتی عالی تولید کرده است. این محصولات در سراسر ایران، برای لوکس‌ترین سالن‌های زیبایی، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه و سالن‌های ماساژ و پوست مورداستفاده قرار می‌گیرد.

صندلی برقی VIP به همراه یک صندلی استادکار باربرا از سری صندلی‌های اصلاح این شرکت است که مناسب استفاده در آرایشگاه‌های مردانه می‌باشد.

صندلی باربردار مردانه برای راحتی استفاده به‌صورت برقی ساخته‌شده است؛ بنابراین شما می‌توانید به کمک ریموت از راه دور قسمت‌های مختلف صندلی مانند ارتفاع، زیر سری، تکیه‌گاه و نشیمن‌گاه صندلی را حرکت دهید. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید قسمت پشتی این صندلی را به حالت تخت تغییر حالت دهید تا تسلط شما به شما بهتر شود.

ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد صندلی برقی باربردار مردانه بدنه ارگونومیک آن است که به‌خوبی با انحنای بدن مشتری تطبیق یافته است؛ بنابراین مشتری شما هنگام اصلاح یا کوتاهی مو هیچ‌گونه احساس ناراحتی و خستگی نمی‌کند.

بدنه‌ی صندلی برقی مردانه از فلز و پلاستیک ساخته‌شده است و در 2 رنگ سفید و مشکی موجود می‌باشد.

در کنار صندلی برقی مردانه VIP، یک صندلی دیگر به‌عنوان صندلی استادکار یا باربردار نیز وجود دارد که باعث می‌شود تا تسلط آرایشگر بر روی مشتری بیشتر شود.

چرم صندلی برقی مردانه باربردار VIP، دارای رنگ‌های مختلف و جذاب می‌باشد که به محیط آرایشگاه شما گرمی و پویایی می‌بخشد. شما می‌توانید رنگ موردعلاقه خود را با توجه به سالن زیبایی خود از سایت بیوتی کالا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.

جنس فوم صندلی برقی مردانه VIP از دیگر ویژگی‌هایی است که این صندلی را محبوب کرده است. فوم این صندلی از نوع تزریقی سرد بوده که در استفاده طولانی‌مدت هیچ‌گونه تغییر شکل ظاهری در آن نخواهید یافت.

طول صندلی برقی مردانه 123 ‌ میلی‌متر و عرض آن 59 ‎ میلی‌متر است.

دوام بسیار بالا و طراحی شیک و منحصربه‌فرد در عین سادگی، صندلی برقی مردانه باربردار VIP را به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این شرکت  تبدیل کرده است. گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله برای این محصول، تائید کننده‌ی کیفیت بالای محصولات آن است. پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول شامل تأمین و تعمیر قطعات و تعویض و تعمیر محصول می‌باشد.

  • متجرک
  • متحرک
  • متحرک
  • فلز
  • فوم فشرده گرم
مــزایا
مــعایب