تشک ابزار آرایشگاهی فاپکو مدل 1700

200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

تشک ابزار آرایشگاهی فاپکو مدل 1700، یک وسیله‌ی ضروری برای جلوگیری از لیز خوردن وسایل آرایشگاهی شما می‌باشد. پد آرایشگاهی از مقاومت خوبی در برابر حرارت برخوردار است. این پد در اندازه 30*45 می‌باشد و در چهار رنگ طوسی، آبی، قرمز و مشکی قابل تولید می‌باشد.

تشک ابزار آرایشگاهی فاپکو مدل 1700

یکی از تجهیزات ضروری و پرکاربرد در آرایشگاه‌ها، تشک ابزار آرایشگاهی است. تشک ابزار که با عنوان پد ابزار (Station mat) نیز شناخته می‌شود، جهت قرار دادن ابزار کار آرایشگر، یک وسیله‎ی فوق‌العاده محسوب می‎شود. به این دلیل که اجسام در صورت قرار گرفتن بر روی میز لیز خورده و باعث آسیب رسیدن به وسایل می‌شود؛ اما وجود یک پد ابزار این مشکل را به حداقل رسانده و طول عمر وسایل شمارا بیشتر می‌کند. کافی است تشک ابزار آرایشگاهی را امتحان کنید تا نتیجه‌ی کار را ببینید.

درصورتی‌که شما هم قصد خرید یک پد ابزار را دارید، پد آرایشگاهی فاپکو مدل 1700 را به شما پیشنهاد می‎دهیم.

ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد تشک ابزار آرایشگاهی فاپکو مدل 1700، قابلیت چسبندگی آن بر روی سطوح شیب‌دار می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید ابزار و وسایل خود را بدون هیچ‌‌گونه نگرانی بر روی این تشک قرار دهید. این ویژگی باعث شده است تا این محصول به یکی از پرفروش‌ترین تشک‌های ابزار آرایشگاهی تبدیل شود.

این تشک زیبا، از مقاومت حرارتی بالایی برخوردار است و در برابر گرمای 88 درجه سانتی‌گراد مقاوم می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید وسایل آرایشگاهی مانند بابلیس، سشوار و. را بدون نگرانی از سوختگی پد 1700 فاپکو، بر روی آن قرار دهید.

اندازه‌ی در نظر گرفته‌شده برای تشک ابزار 1700 فاپکو، 30 در 45 سانتی‌متر می‌باشد که فضایی کافی را برای قرار دادن وسایل شما فراهم می‌کند.

جنس تشک ابزار 1700 فاپکو، PVC است و در چهار رنگ طوسی، مشکی، قرمز و آبی قابل تولید می‌باشد.

در صورت تمایل به خرید پد ابزار فاپکو با کد 1700 می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به‌صورت آنلاین خریداری کنید.

  • 45 سانتی متر
  • 30 سانتی متر
  • چسبندگی بسیار بالا
  • PVC
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: