صندلی آرایشگاهی مدل 104

15,300,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی آرایشگاهی مدل 104، به‌صورت برقی تولیدشده است. چرم تنفسی مرغوب، فوم سرد باکیفیت، بدنه‌ی فلزی با رنگ کوره‌ای سفید یا سیاه، زیرسری متحرک دومحوره، شاسی فولادی سنگین و دارا بودن دو موتور قدرتمند ازجمله ویژگی‌های این صندلی است.

صندلی آرایشگاهی مدل 104

این گروه تولیدی فعالیت خود را درزمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی از سال 1382 آغاز نموده است. این مجموعه با به‌کارگیری مرغوب‌ترین مواد اولیه و با رعایت اصول مشتری مداری توانسته است بهترین تجهیزات آرایشگاهی را تولید و به بازار عرضه نماید. محصولات این شرکت نظیر صندلی پدیکور، میز مانیکور، صندلی کودک، صندلی سرشور، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی می‌باشد که تمامی این محصولات درنهایت کیفیت تولیدشده است.

صندلی برقی آرایشگاهی مدل 104 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است که با طراحی مدرن و خاص خود در آرایشگاه‌های مردانه و زنانه جهت اصلاح و می‌کاپ کاربرد فراوانی دارد.

جنس فوم صندلی آرایشگاهی با کد 104، از نوع تزریقی سرد درجه یک می‌باشد؛ به‌طوری‌که در استفاده طولانی‌مدت از این صندلی هیچ تغییر شکل ظاهری در قسمت نشیمن‌گاه آن نمی‌بینید.

صندلی برقی آرایشگاهی مدل 104به دلیل رعایت اصول ارگونومی در طراحی آن، تمام ویژگی‌های یک صندلی استاندارد را داراست؛ به‌طوری‌که استفاده طولانی‎مدت از آن باعث رنجش یا خستگی مشتری شما نمی‌شود.

صندلی آرایشگاهی مدل 104، برای راحتی حال مشتری به‌صورت برقی تولیدشده است. دارای دو مجزای موتور قدرتمند با نیروی 8000 نیوتون می‌باشد که حرکت آن توسط موس کنترل می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید زیرسری، ارتفاع و پشتی این صندلی را با توجه به‌راحتی استفاده‌کننده و نوع کار خود تغییر و تنظیم نمایید. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید پشتی این صندلی را به‌صورت تخت تغییر حالت داده تا مشتری در حین کار احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

پایه‌ها و بدنه صندلی برقی مدل 104 فولادی بوده و دارای شاسی قدرتمندی است که از تکان خوردن و لرزش صندلی در حین کار جلوگیری می‌کند.

جلو پایی صندلی برقی آرایشگاهی مدل 104، از دیگر نقاط قوت این صندلی آرایشگاهی است. به‌طوری‌که مشتری هنگام نشستن بر روی این صندلی احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.

طول صندلی برقی 104 ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‎متر است. ابعاد مناسب این صندلی، فضای زیادی از آرایشگاه شمارا اشغال نخواهد کرد.

صندلی برقی آرایشگاهی مدل 104 دارای یک روکش چرمی مرغوب و تنفسی بوده که دوام بسیار خوبی دارد. با توجه به تنوع رنگی این محصول، شما می‌توانید رنگ مورد دلخواه خود را با توجه به سالن زیبایی‌تان از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش داده و محیطی جذاب و دل‌نشینی را ایجاد کنید.

درصورتی‌که مایل به خرید صندلی آرایشگاهی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید صندلی آرایشگاهی برقی مدل 104 می‌باشد. استفاده از این صندلی آرایشگاهی نشان از ارزش‌گذاری شما برای مشتری‌تان می‌باشد. شما می‌توانید تمامی محصولات این شرکت  را با گارانتی 5 ساله خریداری کنید.

  • حداقل 100 سانتی متر حداکثر 163 سانتی متر
  • حداقل 63 سانتی متر
  • حداقل 62 سانتی متر حداکثر 75 سانتی متر
  • دارا بودن دو موتور مجزا با قدرت N 8000
  • متحرک دو محوره
  • چرم تنفسی رنگ چرم به انتخاب مشتری از نوع چرم درجه یک
  • بدنه فلزی صنـدلی ها با رنـگ کـوره ا ی
  • از نوع سرد
مــزایا
مــعایب