صندلی آرایشگاهی مدل 100

16,900,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی آرایشگاهی مدل 100، به‌صورت برقی طراحی‌شده است. تمامی قسمت‌های این صندلی شامل، زیر سری، پشتی، دسته‌ها و ... توسط ریموت از راه دور قابل تغییر می‌باشد. جنس چرم و فوم سرد صندلی از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی است که آن را برای اصلاح و میکاپ و سایر کارهای آرایشگری مناسب کرده است.

صندلی آرایشگاهی مدل 100

زمانی شما می‌توانید به‌صورت یک آرایشگر حرفه‌ای عمل کنید که تجهیزات و وسایل مدرن و باکیفیت داشته باشید. از طرفی دیگر وجود وسایل مدرن و باکیفیت در یک سالن آرایشگاهی باعث می‌شود تا مشتری برای مراجعه بعدی به آرایشگاه دچار تردید نشود.

یکی از تجهیزات ضروری برای سالن‌های زیبایی، صندلی آرایشگاهی است. شک نکنید که استفاده از یک صندلی آرایشگاهی مناسب و حرفه‌ای، باعث جذب مشتریان جدید می‌شود.

شرکت‌های داخلی بسیاری در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشگاهی نظیر صندلی آرایشگاهی فعالیت می‌کنند. این گروه تولیدی یکی از این شرکت‌هاست که انواع صندلی اصلاح زنانه و مردانه، صندلی میکاپ، صندلی تابوره، صندلی کوپ، صندلی سرشور ، صندلی انتظار آرایشگاهی، صندلی پدیکور، صندلی آرایشگاهی کودک و... را با مناسب‌ترین قیمت به‌صورت آنلاین عرضه می‌کند. صندلی آرایشگاهی برقی یکی از محصولات مرغوب این شرکت است که با نام اختصاصی صندلی آرایشگاهی برقی مدل 100 معروف است و بر اساس اصول ارگونومی به بازار عرضه می‌شود.

صندلی آرایشگاهی مدل 100، برقی بوده و دارای دو موتور با توان 8000 نیوتون می‌باشد. موتورهای کارشده بر روی این صندلی از توان بالایی برخوردار هستند. این صندلی دارای یک ریموت از راه دور می‌باشد که به‌راحتی می‎توانید وضعیت صندلی را کنترل کنید. مثلاً می‌توانید زاویه پشتی و زیرپایی این صندلی را طوری تنظیم کنید که به‌عنوان تخت نیز از آن استفاده کنید و یا زیر سری متحرک این صندلی را برای راحتی هرچه بیشتر مشتری خود، در تمامی جهات تغییر دهید. تمامی این خصوصیات باعث می‌شود تا مشتری شما در طول زمان اصلاح یا می‌کاپ احساس خوشایندی داشته باشد و خسته نشود.

پایه فولادی پرس‌کاری شده با روکش استیل کروم، دسته‌ها از جنس انتگرال و صندلی با فوم از نوع سرد ازجمله نکاتی است که کیفیت بالای مدل 100 صندلی برقی را برای شما به ارمغان آورده و باعث دوام طولانی محصول شده است.

ارتفاع صندلی آرایشگاهی مدل برقی ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر بوده و دارای وزنی در حدود ... کیلوگرم است.

پایه‌ی صندلی برقی آرایشگاهی مدل 100، از جنس فولادی و مستحکم می‌باشد که از تکان خوردن و لرزش صندلی در حین کار جلوگیری می‌کند. درنتیجه باعث تسلط بیشتر میکاپ‌کار یا آرایشگر شما در حین کار نیز می‌شود.

ازجمله نکاتی که این محصول را از سایر محصولات این شرکت متمایز می‌کند، جنس مرغوب چرم به‌کاررفته در این صندلی آرایشگاهی می‌باشد. چرم این صندلی تنفسی می‌باشد و سبب تعریق و یا حساسیت در مشتری نمی‌شود. چرم دوخته‌ی شده این محصول علاوه بر نمای زیبا، ضد خش نیز می‌باشد که دوام طولانی‌مدت محصول را به دنبال دارد. درصورتی‌که تمایل به خرید این محصول دارید می‌توانید رنگ چرم صندلی را براساس دکوراسیون سالن آرایشگاهی خود انتخاب و به‌صورت اینترنتی از بیوتی کالا سفارش نمایید.

اگر رضایت و راحتی مشتری برای شما اهمیت دارد، صندلی آرایشگاهی برقی مدل 100 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، گارانتی 5 ساله برای محصولات خود دارد که شمارا از خرید این محصول پشیمان نمی‌کند.

  • 50 کیلوگرم
  • حداقل 110 سانتی متر حداکثر 163 سانتی متر
  • 60 سانتی متر
  • حداقل 60 سانتی متر حداکثر 75 سانتی متر
  • دو موتور با قدرت 8000
  • متحرک دو محوره با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • رنگ چرم به انتخاب مشتری
  • موتور دارای 2 سال ضمانت
  • دارای بدنه فلزی
  • از نوع سرد فشرده
  • فوم انتگرال
مــزایا
مــعایب