پوست تمرین تاتو

  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

60,000 تومان

خرید تلفنی محصول

6 قلم

به دلیل حساسیت بالای کار تاتو، پوست تمرین تاتو به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمرین و آموزش تاتو را بر روی آن انجام دهید.

پوست تمرین تاتو

هر تاتوآرتیست تازه‌کاری برای مهارت در کار خود نیاز به تمرین دارد. برای این منظور خرید پوست تمرین تاتو را توصیه می‌کنیم. به کمک این پوست مصنوعی می‌توانید به راحتی تاتو ابرو، هاشور ابرو، خط لب، خط چشم و رژ لب را تمرین کنید.

از آنجایی که جنس، رنگ و انعطاف‌پذیری این پوست مصنوعی به پوست انسان بسیار نزدیک است، حس پوست انسان را به شما القا می‌کند. علاوه بر این به کمک پوست مصنوعی تمرین تاتو می‌توانید انواع تاتوها را به کمک دستگاه‌های تاتو نیز امتحان کنید.

ویژگی پوست تمرین تاتو

برای انجام انواع تکنیک‌های تاتو مانند لاینینگ و شیدینگ نیاز به تمرین دارید تا بتوانید در انجام این تکنیک‌ها مهارت کافی را بدست آورید. پوست مصنوعی تاتو یک وسیله‌ی کاربردی برای تمرین تاتو است.

پوست تمرین تاتو از جنس ژل سیلیکونی بوده و در ابعاد مختلف در بازار به فروش می‌رسد. این پوست مصنوعی، جنسی مانند پوست انسان داشته و بر روی آن هیچ‌گونه طرحی وجود ندارد؛ بنابراین تاتو آرتیست می‌تواند تمام تکنیک‌های تاتو را به آسانی و بدون هیچ‌گونه استرس بر روی آن اجرا کند.

پوست مصنوعی تمرین تاتو همانند صورت انسان دارای برجستگی‌هایی است و برای انواع تاتوها مانند چشم، ابرو، لب و ... بسیار کاربردی است. ضخامت این پوست بسیار مناسب بوده و کیفیت کار شما را بسیار عالی جلوه می‌دهد.

طریقه استفاده از پوست مصنوعی تمرین تاتو

برای استفاده از این محصول کافی است تا ابتدا طرح مورد نظر خود را بر روی کاغذ استنسیل بکشید. در مرحله بعد کافی است تا قبل از شروع تمرین بر روی پوست مصنوعی، صورت تاتو را چرب نمایید. سپس به کمک ابزارهای مناسب طرح را به روی پوست انتقال دهید. حال می‌توانید تمرین خود را شروع کنید.

در صورت تمایل به خرید آنلاین پوست تمرین تاتو می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

  • 50 گرم
  • محصولات تاتو
  • پوست جنس مرغوب
  • سالن های زیبایی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 3,000 تومان45,000 تومان
30 عدد و بیشتر 6,000 تومان180,000 تومان
مــزایا
مــعایب