رو تختی 100 متری کواف

155,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

رول روتختی کواف به دلیل مقرون‌به‌صرفه و بهداشتی بودن آن جایگزین بسیار مناسب روتختی‌های معمولی در آرایشگاه‌ها و سالن‌های ماساژ می‌باشد.

رول روتختی 100 متری کواف

یکی از خدمات پرطرفدار یک سالن زیبایی، خدمات مربوط به ماساژ و زیبایی می‌باشد. برای انجام خدمات ماساژ و زیبایی نیاز به یک تخت ماساژ دارید. ازآنجایی‌که مشتریان زیادی از این تخت استفاده می‌کنند تا خدمات مربوط به ماساژ یا زیبایی را دریافت نمایند، بهتر است از یک روتختی یک‌بارمصرف بر روی آن استفاده شود تا بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. این کار باعث می‌شود تا از انتقال بیماری‌های پوستی و سایر امراض جلوگیری شود. کاربرد روتختی یک‌بارمصرف بسیار گسترده بوده و از آن می‌توان در مکان‌هایی مانند سالن‌های زیبایی، باشگاه، هتل‌ها، مهمان‌سراها، بیمارستان‌ها، تزریقاتی‌ها، وسایل حمل‌ونقل و ... استفاده کرد. اگر قصد خرید روتختی یک‌بارمصرف دارید، رول روتختی 100 متری کواف را به شما پیشنهاد می‌دهیم. رول روتختی 100 متری کواف از استحکام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای پوشش بر روی تخت‌های آرایشگاهی بسیار مناسب است. رول روتختی یک‌بارمصرف Kauf از ضخامت بسیار بالایی برخوردار بوده و تخت ماساژ را از تماس با انواع آلودگی‌ها و یا روغن‌ها محافظت می‌کند. همچنین لایه‌ی نفوذناپذیر این رول روتختی از انتقال بیماری‌های پوستی و سایر امراض جلوگیری می‌کند. رول روتختی 100 متری کواف ضد حساسیت بوده و یک پیشنهاد عالی برای سالن زیبایی شما می‌باشد.

شما می‌توانید همین حالا خرید اینترنتی رول روتختی 100 متری کواف را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

 

  • 1 کیلوگرم
  • 100 متر
  • کواف
  • بهداشتی
  • مناسب برای سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب