كوپ مدل چستر

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

62 قلم

چرم صندلی کپ مدل چستر از جنس آنتی میکروبیال بوده و ضد لک و چرک می‌باشد. این محصول دارای پایه پنج پر می‌باشد. قابلیت تنظیم ارتفاع به کمک جک گازی دارد. این صندلی فاقد رکاب جاپایی است. تنوع رنگ‌بندی این صندلی به‌دلخواه مشتری است. گارانتی 1 سال و خدمات پس از فروش 10 سال نشان از کیفیت بالای محصولات آلکا است.

صندلی کپ و کوتاهی مدل چستر

در هر سالن زیبایی، وسایل و تجهیزات مختلفی وجود دارد. یکی از این تجهیزات ضروری، صندلی کوپ و کوتاهی مو است که برای کارهایی مانند کوتاهی، رنگ، اصلاح، شینیون و ... ساخته‌شده است. طراحی صندلی کوپ به صورتی است که شما می‌توانید بدون خستگی مشتری از نشستن، به‌راحتی کار خود را بر روی صورت و موی او انجام دهید.

درصورتی‌که می‌خواهید صندلی کوپ و کوتاهی باکیفیتی را خریداری کنید، خرید صندلی کوپ را به شما توصیه می‌کنیم. یکی از محصولات باکیفیت این شرکت، صندلی کوپ  مدل چستر می‌باشد. این صندلی کاربرد فراوان داشته و با توجه به این موضوع، قیمت صندلی آرایشگاهی کوتاهی مدل چستر بسیار مناسب می‌باشد.

طراحی خاص و منحصربه‌فرد، اولین چیزی است که در صندلی کپ و کوتاهی مدل چستر به چشم می‌آید.

صندلی کپ مدل چستر، دارای ظاهری مبله است و طبق اصول ارگونومی ساخته‌شده است؛ بنابراین مشتری در هنگام آرایش و می کاپ، احساس راحتی می‌کند.

پایه‌های صندلی آرایشگاهی زنانه مناسب کوپ و کوتاهی مدل چستر به‌صورت پنج پر ثابت طراحی‌شده است. جنس این پایه برای دوام بیشتر از فلز ساخته‌شده است.

روکش تمامی قسمت‌های صندلی مدل چستر شامل تکیه‌گاه، نشیمن‌گاه و دسته‌ها از چرمی باکیفیت بوده و به زیبایی دوخته‌شده است.

کیفیت فوم صندلی کوپ مدل چستر بسیار عالی است. این فوم بسیار نرم و منعطف بوده و در استفاده‌های مکرر دچار هیچ تغییر شکل ظاهری نخواهد شد.

طراحان شرکت آلکا، یک جک گازی برای صندلی کوتاهی مو مدل چستر تعبیه کرده‌اند. این جک گازی در زیر نشیمن‌گاه این صندلی قرارگرفته است و به کمک آن می‌توانید ارتفاع صندلی را تغییر دهید.

ابعاد صندلی آرایشگاهی آلکا مدل چستر ... سانتی‌متر در ... سانتی‌متر می‌باشد. با توجه به این ابعاد می‌توانید از آن برای سالن‌های زیبایی کوچک و یا بزرگ زنانه و مردانه استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین صندلی کوتاهی مدل چستر را برای شما فراهم کرده است. در صورت خرید می‌توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله محصولات این شرکت بهره‌مند شوید.

  • صندلی کوپ
  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • فوم سرد
  • سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب