عقب زن ناخن

  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

45,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

عقب زن ناخن یک ابزار باکیفیت برای عقب راندن گوشت‌های اضافی سطح ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عقب زن ناخن

خدمات مانیکور و پدیکور یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی در سالن‌های آرایشگاهی است. برای انجام حرفه‌ای این خدمات نیاز است تا وسایل و ابزارهای حرفه‌ای نیز داشته باشید. خرید این وسایل در کنار مهارت کافی به شما کمک می‌کند تا بتوانید نظر مشتریان را به خود جلب نمایید. عقب زن ناخن ازجمله وسایل ضروری برای انجام این کار است.

ویژگی عقب زن ناخن

عقب زن ناخن که با نام پوشر نیز شناخته می‌شود، برای عقب زدن کوتیکول ناخن هنگام مانیکور استفاده می‌شود. به کمک این ابزار می‌توانید کوتیکول ناخن را از سطح ناخن به‌راحتی و بدون آسیب رسیدن به سطح ناخن جدا کنید.

این ابزار درواقع یک میله‌ای است که یک سر قاشقی و یک سر تیز دارد. به کمک قسمت قاشقی عقب زن ناخن، می‌توانید کوتیکول‌های ریشه‌ی ناخن را پایین بدهید. از طرفی دیگر قسمت مسطح و یا قلم مانند آن برای کنار زدن پوست‌های مرده سطح صدفی استخوان به کار می‌رود. علاوه بر این برای تمیزی زیر ناخن‌ها می‌توانید از قسمت تیزی آن کمک بگیرید.

برای استفاده کافی است تا ابتدا دست‌های خود را داخل آب قرار دهید تا اطراف ناخن شما نرم شود. سپس به‌راحتی و با دقت می‌توانید به کمک عقب زن ناخن، گوشت‌های اطراف ناخن را کنار بزنید.

نتیجه‌گیری نهایی

برای از بین بردن گوشت‌های اضافی اطراف ناخن، جهت انجام مانیکور و یا پدیکور، عقب زن ناخن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. سری‌های متفاوت این ابزار به شما کمک می‌کند تا بدون آسیب‌دیدگی، کوتیکول‌های اضافی اطراف ناخن از بین برود.

خرید آنلاین عقب زن ناخن با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما فراهم‌شده است.

تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,000 تومان90,000 تومان
مــزایا
مــعایب