صندلی کپ جک پدالی sn-6853

9,400,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی کپ مدل SN-6853

یکی از عوامل تأثیرگذار در جذب یا عدم جذب مشتری، تجهیزات آرایشگاهی یک سالن آرایش و زیبایی است. یکی از کاربردی‌ترین وسایل آرایشگاه، صندلی مربوط به کپ و کوتاهی است که باعث می‌شود تا مشتری با آرامش بیشتری بر روی صندلی بنشید. این عامل خود بر روی کار آرایشگر نیز تأثیر می‌گذارد و تمرکز و تسلط وی را بر روی کار بیشتر می‌کند. این گروه تولیدی یکی از برندهای مطرح داخلی است که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی فعالیت می‌کند. صندلی کپ مدل SN-6853 یکی از صندلی‌های آرایشگاهی این شرکت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود موردتوجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی قرارگرفته است.

شکل هلالی و مبله صندلی کوپ و کوتاهی مدل SN-6853 که براساس اصول ارگونومی طراحی‌شده، زیبایی چشمگیری به این صندلی آرایشگاهی بخشیده است؛ بنابراین مشتری شما از نشستن بر روی این صندلی احساس خستگی نمی‌کند و شما می‌توانید با تسلط و دقت بیشتری به کار خود مشغول شوید.

تمامی قسمت‌های صندلی کوتاهی مو مدل sn6853 مانند پشتی، تکیه‌گاه و دسته‌ها فومی از نوع تزریقی سرد دارد. این ویژگی باعث شده است تا این صندلی علاوه بر دوام بسیار بالا، از نرمی و انعطاف‌پذیری خوبی برخوردار باشد.

پایه‌های صندلی آرایشگاهی مدل SN-6853 فولادی بوده و به‌خوبی پرس‌کاری شده است. شکل این پایه‌ها به‌صورت سینی مانند طراحی‌شده است که این امر باعث تعادل بیشتر مشتری هنگام نشستن بر روی آن می‌شود.

یک جک پدالی در زیر نشیمن‌گاه مدل SN-6853 صندلی کوپ  به چشم می‌خورد که برای تغییر و تنظیم ارتفاع صندلی متناسب با قد خودتان و یا مشتری کاربرد دارد.

ابعاد صندلی کوتاهی و رنگ مدل sn-6853 بسیار بزرگ نیست و می‌توانید در فضاهای کوچک نیز از آن استفاده کنید. طول این صندلی ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

تنوع رنگی چرم به‌کاررفته در صندلی زنانه کپ و کوتاهی مدل 6853 از ویژگی‌های بارز این محصول است؛ بنابراین شما می‌توانید رنگ دلخواه خود را متناسب با دیزاین سالن زیبایی‌تان انتخاب و به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید. همکاران ما در این مجموعه تمام سعی خود را می‌کنند تا این محصول را در کمترین زمان برای شما طراحی و ارسال کنند. در صورت خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله این محصول بهره‌مند شوید. زیبایی، کیفیت در کنار قیمت مناسب از جمله ویژگی‌هایی است که شمارا مصمم به خرید این صندلی آرایشگاهی می‌کند.

  • 50 کیلوگرم
  • قابل تنظیم
  • صندلی کپ
  • فولادی روکش استیل کروم
  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب