صندلی کپ sn-6857

9,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی کپ مدل SN-6857

ازجمله مدل‌های پرکاربرد و پرفروش این شرکت، صندلی کپ و کوتاهی مدل 6857 می‌باشد و با نام تجاری صندلی کپ مدل Sn-6857 در بازار موجود است. کیفیت و طراحی این صندلی آرایشگاهی بسیار بالا می‌باشد و می‌توان از آن برای آرایشگاه‌های زنانه، آرایشگاه مردانه، سالن‌های آرایشی و پیرایش بزرگ و آموزشگاه‌های آرایشگری جهت انجام اموری مانند کوتاهی، رنگ، شینیون، براشینگ و حتی میکاپ نیز استفاده کرد. این صندلی ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در قسمت زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

بخش پشتی و نشیمن‌گاه صندلی اس ان 6857به‌صورت ارگونومی طراحی‌شده است. مزیت بسیار مهم این ویژگی این است که سلامت مشتری را در استفاده‌های طولانی حفظ می‌کند.

قسمت‌های پرشده نشیمن و تکیه‌گاه صندلی کوتاهی مدل sn-6857 بسیار نرم و منعطف می‌باشد. این ویژگی به دلیل فومی است که در این صندلی به‌کاررفته و تزریقی از نوع سرد دارد.

تمامی قطعات این صندلی به‌خوبی پرس‌کاری شده است. پایه‌های فولادی این صندلی نیز از این قاعده مستثنا نیست. همچنین برای زیبایی و دوام بیشتر، این پایه با روکش استیل کروم آبکاری شده است.

پایه‌های صندلی آرایشگاهی مدل اس ان 6857 به شکل سینی طراحی‌شده است. اگر بر روی این صندلی بنشینید، تعادل موقع نشستن را حس خواهید کرد.

نشستن بر روی صندلی کوپ و کوتاهی مو مدل SN-6857 بسیار راحت می‌باشد. رکاب جاپایی که برای این صندلی طراحی‌شده این ویژگی را دوچندان  کرده است.

ارتفاع صندلی کوتاهی و رنگ مدل SN-6857 به‌صورت مکانیکی قابل‌تغییر است. بدین‌صورت که به کمک جک پدالی که در زیر این صندلی آرایشگاهی قرارگرفته، می‌توانید صندلی را با توجه به قد آرایشگر خود و یا مشتری تنظیم نمایید.

ابعاد این صندلی به‌اندازه‌ای است که هیچ نگرانی بابت فضای آرایشگاه خود ندارید. طول این صندلی ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

درصورتی‌که صندلی با رنگ مو و یا هر ماده‌ی دیگری کثیف شد به‌راحتی می‌توانید این صندلی را بشویید. چرم به‌کاررفته در این صندلی قابل شستشو بوده و جنس آن بسیار باکیفیت می‌باشد؛ به‌طوری‌که در استفاده‌های مکرر دچار هیچ‌گونه ساییدگی یا پارگی نمی‌شود. تنوع رنگ چرم این صندلی از دیگر ویژگی‌های بارز مدل SN-6857 صندلی کپ است. در صورت تمایل می‌توانید رنگ صندلی را به همکاران ما در فروشگاه بیوتی کالا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما این صندلی را طراحی و تولید کنند.

گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله این صندلی نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت است.

 

 

 

  • 100 کیلوگرم
  • قابل تنظیم
  • صندلی کپ
  • فولادی روکش استیل کروم
  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب