صندلی کپ sn-6859

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

102 قلم

صندلی کپ مدل SN-6859

این گروه تولیدی یکی از شرکت‌های داخلی در ایران می‎باشد که سعی کرده تا محصولات خود را درنهایت کیفیت و طراحی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این شرکت با تولید تجهیزات آرایشگاهی نظیر صندلی سرشور، صندلی اصلاح، صندلی می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی و سایر محصولات از این نوع در بین مشتریان خود معروف می‌باشد. صندلی کپ  مدل SN-6859 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است که با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

بدنه‌ی صندلی کوتاهی مدل SN-6859  فولادی بوده و به‌خوبی پرس‌کاری شده است.

پایه‌های صندلی کوپ و کوتاهی مدل اس ان 6859 به‌صورت سینی مانند ساخته‌شده است. این ویژگی باعث شده تا مشتری هنگام نشستن بر روی این صندلی تعادل بیشتری داشته باشد. ظاهر این پایه‌ها با روکشی از جنس استیل کروم آبکاری شده است تا از آسیب و زنگ‌زدگی پایه‌ها جلوگیری شود.

مدل SN-6859 صندلی کوپ، ظاهری مبله داشته و از اصول ارگونومی پیروی کرده است؛ به‌طوری‌که مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی احساس رضایت داشته و از نشستن طولانی‌مدت بر روی آن خسته نمی‌شود. همچنین رکاب جلو پایی که برای این صندلی طراحی‌شده، این راحتی را چند برابر کرده است. این رکاب برای مشتریانی که قد کوتاهی دارند و صندلی برای آن‌ها بلند می‌باشد بسیار مناسب است.

نرم و منعطف بودن فوم این صندلی آرایشگاهی از دیگر نکات مثبت این محصول است. این ویژگی به دلیل جنس فوم به‌کاررفته در قسمت‌های پشتی، تکیه‌گاه و دسته‌ها است که تزریقی نوع سرد دارد.

ارتفاع صندلی آرایشگاهی مدل sn6859، متناسب با قد هر آرایشگری می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید به کمک جک پدالی که در زیر نشیمن‌گاه این صندلی قرارگرفته، ارتفاع این صندلی را تنظیم نمایید.

یک ویژگی خوب و مهی که در صندلی اصلاح و کوتاهی مدل Sn-6859 وجود دارد، جنس چرم و دوخت زیبای این محصول می‌باشد. همچنین تنوع رنگی این محصول به‌قدری زیاد است که سلیقه هر فرد مشکل‌پسندی را به خود جلب می‌کند.

این صندلی دارای ابعاد جمع‌وجوری است و در هر مکانی با هراندازه‌ای جای می‌گیرد. طول این محصول ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

لذت خرید اینترنتی صندلی کپ و کوتاهی مدل SN-6859 را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید. در صورت خرید این محصول گارانتی 1 ساله بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش 10 ساله دریافت خواهید کرد.

  • 50 کیلوگرم
  • قابل تنظیم
  • صنعت نواز
  • صندلی کپ
  • فولادی روکش استیل کروم
  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب