صندلی کپ sn-6896

11,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی کپ مدل SN-6896

یکی از صندلی‌های پرکاربرد در آرایشگاه‌های زنانه استفاده از صندلی مخصوص آرایش و پیرایش مو به نام صندلی کپ و کوتاهی است. این صندلی علاوه بر راحتی و تسلط شما در حین کار، باعث آرامش و راحتی مشتری نیز می‌شود؛ به صورتی که مشتری با نشستن بر روی این صندلی احساس لذت‌بخشی را تجربه می‌کند. کاربرد این صندلی به‌اندازه‌ای وسیع است که علاوه بر آرایشگاه‌های زنانه، می‌توان در آرایشگاه‌های مردانه، سالن‌های بزرگ آرایش و پیرایش و آموزشگاه‌های آرایشگری برای انجام فعالیت‌هایی نظیر کوتاهی مو، رنگ کردن مو، شینیون و براشینگ نیز از آن استفاده کرد.

صندلی کوپ و کوتاهی مدل SN-6896 یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های این شرکت می‌باشد که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در بین طراحان دکوراسیون داخلی و مدیران سالن زیبایی از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

پایه صندلی کپ و کوتاهی جکی مدل SN6896 فولادی بوده و به‌خوبی پرس‌کاری شده است. پایه این صندلی روکشی از جنس استیل کروم دارد که علاوه بر دوام بسیار بالا، جلوه‌ای خاص به این صندلی بخشیده است. مدل پایه‌های این صندلی به‌صورت سینی مانند است و تعادل بیشتر صندلی را هم هنگام نشستن و هم هنگام کار فراهم می‌کند.

طراحی مبله و طبق اصول ارگونومی صندلی کوتاهی و رنگ مو مدل SN-6896 باعث شده است تا مشتری با نشستن بر روی آن احساس خستگی نکند. همچنین وجود دو دسته در طرفین صندلی به‌صورت ثابت و رکاب جاپایی از جنس انتگرال، امکان راحتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند.

جک به‌کاررفته در مدل SN-6896 صندلی کوتاهی قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد؛ بنابراین این صندلی خیال شمارا برای استفاده راحت در هر ارتفاع آسوده کرده است. در صورت تمایل می‌توانید ارتفاع این صندلی را متناسب با قد خود برای تسلط بیشتر هنگام کار تغییر دهید.

یکی از ویژگی‌های بارز صندلی آرایشگاهی کوتاهی 6896 حفظ شکل اولیه صندلی در استفاده‌های طولانی و مکرر می‌باشد. این ویژگی به علت فوم به‌کاررفته در این صندلی است که تزریقی از نوع سرد داشته و علاوه بر نرم بودن و انعطاف‌پذیری بالا، کیفیت بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

رنگ چرم جذاب و متنوع از دیگر ویژگی‌های چشمگیر برای انتخاب این نوع صندلی است. درصورتی‌که تمایل به خرید صندلی جکی کوپ مدل اس ان 6896 دارید، می‌توانید رنگ چرم دلخواه خود را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید. جنس چرم به‌کاررفته در این صندلی بسیار مرغوب بوده و شمارا از خریدن آن پشیمان نمی‌کند.

اگر به دنبال صندلی هستید که در کنار قیمت مناسب از زیبایی، نوآوری و کیفیت خوبی برخوردار باشد، صندلی کپ و کوتاهی مدل SN-6896 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت خرید این محصول می‌توانید گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله این صندلی را دریافت کنید.

  • 45 کیلوگرم
  • قابل تنظیم
  • متحرک
  • صندلی کپ
  • قابل تنظیم به صورت درجه‌بندی
  • پایه مربعی گرد جک پدالی قابل تنظیم ارتفاع با کورس 17 سانتی‌متر
  • فولادی روکش استیل کروم
  • تزریقی ویژه
  • دسته رویه کروم
  • 112*68*100
مــزایا
مــعایب