صندلی کپ sn-6870

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی کپ و کوتاهی مدل SN-6870

در بین انواع شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلف تولید و عرضه محصولات و تجهیزات آرایشگاهی، نام یکی از معتبرترین شرکت‌های ایرانی که فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه تولید تجهیزات آرایشگاهی، انواع صندلی و دکوراسیون آرایشگاه آغاز نموده است، این شرکت می‌باشد که کیفیت مطلوب محصولاتش، اعتماد و رضایت‌مندی را از سوی مشتریان و مصرف‌کنندگان، دریافت نموده است.

تولیدات این گروه، شامل صندلی‌های اداری، صندلی انتظار، صندلی پدیکور، میز مانیکور، صندلی کودک، صندلی سرشور، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی و سایر محصولات از این نوع می‌باشد که در همه تولیداتش اصول طراحی ارگونومی را به‌خوبی لحاظ می‌کند.

در گروه صندلی‌های کپ و کوتاهی که این شرکت تولید کرده است، مدلی با نام صندلی کپ SN-6870 هم وجود دارد که پایه آن از جنس فولاد مقاوم با روکش استیل کروم می‌باشد.

فوم صندلی کپ و کوتاهی sn6870، از نوع تزریقی سرد و به فرم آهنی همراه با اصول ارگونومی می‌باشد که نشستن طولانی‌مدت مشتری روی صندلی، خسته‌کننده نمی‌شود و می‌تواند حس کاملاً راحت و آرامی داشته باشد. علاوه بر این برای این‌که احساس راحتی بیشتری برای فردی که روی صندلی می‌نشیند، ایجاد شود، یک رکاب جاپایی هم در قسمت جلوی صندلی اس ان 6870 تعبیه‌شده است که ویژگی کاربردی و مفید این صندلی به‌حساب می‌آید.

قابلیت مهم دیگری که در صندلی sn-6870، وجود دارد، این است که ارتفاع آن را می‌توانید به‌دلخواه و متناسب با وضعیت خود، تغییر دهید و این اتفاق از طریق جک گازی تعبیه‌شده در مدل 6870 صندلی‌های کپ صورت می‌گیرد.

اگر برای سالن آرایشگاه خود، نیاز به استفاده از صندلی کپ و کوتاهی مدل sn6870 دارید، گروه می‌تواند این صندلی را متناسب با دکوراسیون و رنگ‌بندی فضای موردنظر شما، تولید کند.

  • 55 کیلوگرم
  • قابل تنظیم
  • صنعت نواز
  • صندلی کپ
  • فولادی روکش استیل کروم
  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب