صندلی کپ جک گازی sn-6880

8,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی کپ مدل SN-6880

شرکت‌های ایرانی بسیاری در طراحی و تولید تجهیزات آرایشگاهی نظیر صندلی پدیکور، میز مانیکور، صندلی کودک، صندلی سرشور، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی و سایر محصولات از این نوع فعالیت می‌کنند. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت، به یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات آرایشگاهی موجود در بازار تبدیل‌شده است. این شرکت با تولید محصولات خاص و منحصربه‌فرد، از جایگاه مناسبی در بین رقبای خود برخوردار است. صندلی کوپ و کوتاهی مدل SN-6880 یکی از محصولات باکیفیت این گروه تولیدی است که توانسته نظر گروه زیادی از مشتریان را به خود جلب نماید. صندلی کوپ و کوتاهی یکی از پرکاربردترین صندلی‌های آرایشگاهی است. این صندلی بسیار راحت بوده و برای انجام امور مربوط به آرایش و زیبایی مو نظیر کوتاهی، شینیون، براشینگ و رنگ مورداستفاده قرار می‌گیرد.

پایه و بدنه‌ی صندلی کپ و کوتاهی مدل اس ان 6880 از جنس فولاد با روکش استیل کروم ساخته شده است. این ویژگی علاوه بر افزایش زیبایی از آسیب و زنگ‌زدگی پایه‌ها جلوگیری می‌کند. انتهای پایه این صندلی به صورت دایره‌ای طراحی شده است تا از افتادن ناگهانی صندلی جلوگیری کند.

صندلی کوپ مدل sn6880 دارای نشیمن و پشتی جداگانه‌ای است که براساس اصول ارگونومی طراحی‌شده است. این ویژگی باعث شده تا مشتری هنگام نشستن بر روی آن دچار کمردرد نشود. همچنین رکاب جاپایی از جنس انتگرال که برای صندلی کوتاهی مو مدل SN6880 در نظر گرفته‌شده است، راحتی هر چه بیشتر را به مشتریان هدیه می‌دهد.

در‌صورتی‌که در حین کار ارتفاع این صندلی مناسب قد شما نبود، با استفاده از جک گازی می‌توانید ارتفاع صندلی جکی کپ و کوتاهی sn-6880 را تغییر دهید.

کیفیت چرم مدل SN-6880 صندلی کپ از دیگر نقاط قوت این صندلی است. جنس چرم به‌کاررفته در این صندلی و دوخت زیبای آن به صورتی است که توجه و نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. این شرکت محبوب این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید رنگ چرم این صندلی را با توجه به دیزاین سالن آرایشگاهی خود از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انتخاب کنید.

جنس فوم نشیمن‌گاه و دسته‌های صندلی کوتاهی و رنگ مو مدل Sn6880 از مرغوب‌ترین نوع بوده و تزریقی از نوع سرد داشته که باعث دوام طولانی محصول می‌گردد. این ویژگی باعث شده است تا در نشست‌وبرخاست‌های متعدد شکل اولیه صندلی حفظ شود.

کیفیت صندلی آرایشگاهی مناسب کوتاهی مدل SN-6880  به‌گونه‌ای است که انتخاب آن کیفیت سالن زیبایی شمارا تضمین می‌کند. در صورت خرید این محصول می‎توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله آن بهره‌مند شوید.

  • 55 کیلوگرم
  • قابل تنظیم
  • صندلی کپ
  • فولادی روکش استیل کروم
  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب