صندلی کپ جک دستی sn-6845

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی کپ مدل SN-6845

اگر به‌تازگی آرایشگاهی تأسیس کرده‌اید و نیازمند یک صندلی جهت انجام اموری مانند کوتاهی مو، رنگ، شینیون و براشینگ هستید، صندلی کپ مدل SN-6845 تمام نیازهای شمارا برآورده می‌کند. این صندلی به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که تسلط و تمرکز شمارا در حین کار بیشتر می‌کند. از طرفی دیگر راحتی و آرامش در نشستن را برای مشتری شما به ارمغان می‌آورد.

طراحی شیک و مدرن اولین چیزی است که در نگاه اول در صندلی کوتاهی مو مدل اس ان 6845 به چشم می‌خورد. قسمت نشیمن این صندلی از قسمت پشتی آن جدا است. همچنین قسمت دسته‌ها و تکیه‌گاه این صندلی به‌صورت هلالی به هم متصل می‌باشند. مجموعه‌ی این موارد زیبایی چشم‌نوازی به این صندلی بخشیده است.

صندلی کوپ مدل Sn-6845 طبق استانداردهای روز دنیا و مطابق اصول ارگونومی طراحی و ساخته‌شده است. به‌طوری‌که پشتی این صندلی شبیه به یک پشتی طبی عمل کرده و ستون فقرات مشتری شمارا در حالت مناسب نگه می‎دارد.

قسمت نشیمن، پشتی و دسته‌های مدل SN-6845 صندلی کوتاهی از فومی به فرم آهنی و تزریقی نوع سرد ساخته‌شده است که به مقاوم بودن هر چه بیشتر این صندلی کمک کرده است. این ویژگی باعث شده است تا شکل ظاهری صندلی در استفاده‌های طولانی همچنان حفظ شود.

این صندلی آرایشگاهی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع به کمک جک گازی است و می‌توان آن را متناسب با قد خود و مشتری تنظیم نمایید.

پایه‌های صندلی آرایشگاهی مناسب کوتاهی مدل 6845 به‌صورت پنج پر فولادی است که با روکش استیل کروم به‌خوبی آبکاری شده است. چرخ‌هایی که در زیر پایه‌های این صندلی قرارگرفته، نرم بوده و هنگام حرکت هیچ سروصدایی تولید نمی‌کند. همچنین مقاومت این چرخ‌ها بسیار بالاست و امکان شکستن آن‌ها وجود ندارد.

چرم به‌کاررفته در صندلی کوتاهی و رنگ مدل sn6845 بسیار مرغوب بوده و با دوخت چشم‌نواز خود زیبایی این صندلی را دوچندان کرده است. درصورتی‌که تمایل به خرید این صندلی آرایشگاهی دارید، می‌توانید رنگ دلخواه خود را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید.

از دیگر نکات مثبت این صندلی وزن و ابعاد مناسب این صندلی است که امکان جابه‌جایی و جای‌گیری آن را آسان نموده است. طول این صندلی ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

صندلی کوپ و کوتاهی مدل SN-6845 مجموعه‌ای زیبا همراه با آسایش مشتری را در سالن زیبایی شما ارائه می‌دهد. در صورت خرید این محصول می‌توانید گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله آن را دریافت کنید.

  • 60 کیلوگرم
  • قابل تنظیم
  • صنعت نواز
  • صندلی کپ
  • فولادی روکش استیل کروم
  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب