صندلی کپ جک گازی sn-6844

8,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی کپ مدل SN-6844

این گروه تولیدی یکی از شرکت‌های داخلی در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی نظیر انواع صندلی‌های اداری، صندلی انتظار، صندلی پدیکور، میز مانیکور، صندلی کودک، صندلی سرشور، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی و سایر محصولات از این نوع می‌باشد. این شرکت تمامی اجزای محصولات خود را طبق استانداردهای معتبر این صنعت به بازار عرضه کرده است.

صندلی کپ مدل SN-6844 یکی از محصولات پرکاربرد این شرکت می‌باشد که با شکل مدرن و ارگونومیک خود یک گزینه‌ی مناسب برای آرایشگاه‌های زنانه، آرایشگاه‌های مردانه، سالن‌های بزرگ آرایش و پیرایش و آموزشگاه‌های آرایشگری خواهد بود.

صندلی کپ و کوتاهی مدل SN-6844 دارای پایه‌ی پنج پر فولادی با روکش استیل کروم می‌باشد که در کنار زیبایی چشم‌نواز از زنگ‌زدگی و آسیب پایه‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین چرخ‌های این صندلی امکان حرکت بدون صدا و نرم را بر روی سطوح مختلف برای شما فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های صندلی کوتاهی مو مدل اس ان 6844 امکان تنظیم ارتفاع صندلی برای دسترسی آسان به ارتفاع دلخواه است. این قابلیت به کمک جک گازی که در زیر نشیمن‌گاه صندلی وجود دارد، برای شما میسر می‌باشد.

استفاده از روکش چرم باکیفیت و مقاوم در برابر سایش و پارگی از دیگر ویژگی‌های بارز صندلی کوپ و کوتاهی sn6844 می‌باشد که با تنوع رنگی بی‌شمار، قابلیت تولید و تحویل را دارا می‌باشد. درصورتی‌که مایل به خرید این محصول هستید می‌توانید رنگ چرم صندلی خود را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید.

جنس فومی که برای قسمت تکیه‌گاه، نشیمن‌گاه و دسته‌های صندلی کوتاهی و رنگ مو مدل SN-6844 در نظر گرفته‌شده است از نوع سرد می‌باشد. این ویژگی باعث شده است تا صندلی در استفاده‌های مکرر و طولانی دچار هیچ‌گونه تغییر شکل ظاهری نشود.

با توجه به ارگونومیک بودن مدل Sn6844 صندلی کپ و کوتاهی، راحتی بسیار خوبی را برای مشتری شما ایجاد می‌نماید و به‌ قرار گرفتن حالت مناسب ستون فقرات مشتری شما در صندلی کمک بسیاری می‌کند. این ویژگی باعث رضایت مشتری و درنهایت برگشت دوباره مشتری به سالن زیبایی شما می‌شود.

ابعاد صندلی کوپ مدل SN6844 به‌گونه‌ای است که قابلیت استفاده بهینه در فضاهای کوچک آرایشگاه‌ها را دارا می‌باشد. 

اگر به‌راحتی مشتری خود هنگام کار اهمیت می‌دهید، این صندلی انتخاب خوبی برای شماست. در صورت خرید صندلی کپ و کوتاهی مدل SN-6844 ضمانت 1 ‌ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله دریافت خواهید کرد.

  • 60 کیلوگرم
  • قابل تنظیم
  • صندلی کپ
  • فولادی روکش استیل کروم
  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب