صندلی کپ sn-6850

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

102 قلم

صندلی کپ و کوتاهی مدل SN-6850

هر آرایشگری علاوه بر مهارت در کار خود، نیازمند وسایلی باکیفیت و کاربردی است تا کار خود را به بهترین صورت به پایان برساند. خدمات آرایشی مربوط به مو نظیر کوتاهی، رنگ و ... ازجمله کارهای روتین هر آرایشگاهی می‌باشد. صندلی کوپ محصولی است که راحتی و تسلط آرایشگر را در هنگام کارهای آرایشی و بهداشتی مو نظیر اصلاح سر، رنگ کردن مو، شینیون و ... فراهم می‌کند؛ بنابراین استفاده از این وسیله در هر آرایشگاهی ضروری می‌باشد.

شرکت‌های بسیاری در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشی نظیر صندلی کپ و کوتاهی فعالیت می‌کنند. این شرکت  به‌عنوان یکی از این شرکت‌ها، با تولید صندلی‌های کپ باکیفیت و مرغوب توانسته محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کند. یکی از محصولات این شرکت، صندلی کپ مدل SN-6850 می‌باشد که به دلیل کیفیت بالای بدنه می‌تواند بهترین گزینه برای سالن زیبایی شما باشد.

ازجمله قابلیت‌های ویژه‌ی صندلی کوتاهی مدل SN-6850 تنظیم ارتفاع صندلی می‌باشد. این ویژگی به کمک جک گازی که در زیر نشیمن‌گاه صندلی قرارگرفته، قابل‌تغییر می‌باشد و باعث می‌شود تا تسلط شما در هنگام کار بیشتر شده و از طرفی دیگر دچار کمردرد یا گردن درد نشوید.

به دلیل اینکه صندلی کوپ مدل اس ان 6850، استاندارد بوده و از اصول ارگونومی پیروی می‌کند، حس راحتی و آرامش را به مشتریان شما هدیه می‌دهد تا با نشستن بر روی این صندلی احساس خستگی نکنند. همچنین برای راحتی مشتریان یک رکاب جاپایی از جنس انتگرال برای این صندلی در نظر گرفته‌شده است.

پایه‌های فولادی با روکش استیل کروم از دیگر ویژگی‌هایی است که صندلی کوپ و کوتاهی مدل sn6850 را به یکی از محبوب‌ترین صندلی‌های این شرکت تبدیل کرده است.

استفاده از فوم سرد با فرم آهنی در مدل 6850 صندلی کپ باعث شده است تا در استفاده‌های طولانی‌مدت هیچ تغییر شکل ظاهری در آن نبینید.

اگر در سالن زیبایی خود محدودیت فضا دارید، ابعاد و وزن مناسب این صندلی به‌گونه‌ای است که می‌تواند بهترین گزینه برای سالن زیبایی و آرایشگاه شما باشد. طول صندلی کوپ و اصلاح مدل SN6850 ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

برای تولید صندلی کپ مدل 6850، چرمی بسیار باکیفیت و مرغوب توسط این گروه تولیدی، استفاده‌شده است. درصورتی‌که قصد خرید این صندلی را داشته باشید، می‌توانید رنگ دلخواه و موردنظر چرم خود را با توجه به دکوراسیون فضای مورداستفاده از سایت بیوتی کالا انتخاب کنید و سفارش دهید.

اگر جنس بدنه و ظاهر صندلی برایتان اهمیت دارد، صندلی کوتاهی و کپ مدل SN-6850 می‌تواند انتخاب ایده آلی برای سالن زیبایی شما باشد. در صورت خرید این صندلی می‌توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

  • 60 کیلوگرم
  • قابل تنظیم
  • صنعت نواز
  • صندلی کپ
  • فولادی روکش استیل کروم
  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب