صندلی کپ sn-6860

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

102 قلم

صندلی کپ و کوتاهی مدل SN-6860

یکی از برندها و شرکت‌های معتبر ایرانی که از سال 1381 کار تولید تجهیزات آرایشگاهی را بر اساس اصول ارگونومی انجام می‌دهد، این شرکت می‌باشد. این گروه تولیدی، همواره تلاش می‌کند تا محصولاتی با بهترین کیفیت و طراحی مطلوب در اختیار هم‌وطنان عزیزش قرار دهد و ازاین‌رو، رضایت مصرف‌کنندگان را کسب کند.

انواع صندلی‌های اداری، صندلی انتظار، صندلی پدیکور، میز مانیکور، صندلی کودک، صندلی سرشور، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی و سایر محصولات از این نوع، تولیدات این گروه است.

یکی از مدل‌های صندلی کپ و کوتاهی، مدل 6860 می‌باشد با نام کامل صندلی کپ و کوتاهی SN-6860  در بازار موجود است. کیفیت و طراحی این صندلی به‌قدری زیبا و جذاب است که آن را در دسته صندلی‌های پرکاربرد برای سالن‌های آرایشی و دکوراسیون‌های زیبایی قرار داده است.

پایه صندلی کپ SN-6860 از جنس فولاد مقاوم با روکش استیل کروم می‌باشد. یک جک گازی هم در صندلی 6860 کپ، وجود دارد که با آن به‌راحتی می‌توانید ارتفاع صندلی را به‌صورت دلخواه تنظیم کنید و از این طریق راحتی بیشتری برای استادکار و مشتری فراهم شود.

صندلی کپ و کوتاهی sn6860، فومی به فرم آهنی و از نوع تزریقی سرد دارد که اصول ارگونومی در آن رعایت شده است و دوام و کیفیت آن به‌گونه‌ای است که استفاده از آن در مدت طولانی، باعث رنجش و خستگی نمی‌شود.

در بخش جلویی صندلی اس ان 6860، یک رکاب جاپایی هم دیده می‌شود که برای راحتی و آسایش بیشتر فردی که روی صندلی می‌نشیند در نظر گرفته‌شده است و این گزینه هم می‌تواند از امتیازات مهم صندلی کپSn6860  باشد.

این گروه می‌تواند صندلی کپ و کوتاهی مدل SN-6860 را متناسب با دکوراسیون و رنگ‌بندی فضای موردنظر شما، تولید کند.

  • 55 کیلوگرم
  • قابل تنظیم
  • صنعت نواز
  • صندلی کپ
  • فولادی روکش استیل کروم
  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب