پکیج پارافین تراپی M616

1,750,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پکیج پارافین تراپی M616 شامل یک دستگاه پارافین تراپی، یک عدد جوراب، یک عدد دستکش و مواد پارافین است.

پکیج پارافین تراپی M616

یکی از راه‌هایی که می‌توانید نرمی و لطافت را به پوست خود برگردانید، استفاده از پارافین تراپی است. به کمک پکیج پارافین تراپی M616 می‌توانید پارافین درمانی را در خانه و با کمترین هزینه انجام دهید.

ویژگی پکیج پارافین تراپی با کد M616

به کمک پارافین درمانی می‌توانید از مزایای بی‌شمار آن مانند روشن‌تر شدن پوست، لایه‌برداری از پوست‌های مرده، جوان‌تر شدن پوست صورت و ... بهره‌مند شوید. برای این منظور کافی است تا تنها با خرید وسایل مهم آن از مزایای بی‌شمار آن بهره ببرید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تمامی وسایل مورد نیاز پارافین تراپی را به همراه یک عدد دستگاه مخصوص پارافین تراپی در یک پکیج اقتصادی جمع‌آوری کرده است و با نام پکیج پارافین تراپی M616 به فروش می‌‌رساند.

قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا ازجمله دلایلی است که شمارا از خرید این پکیج پارافین درمانی پشیمان نمی‌کند. در صورت تمایل می‌توانید پکیج پارافین تراپی با کد M616 را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید و لذت یک پارافین درمانی راحت و خوب را تجربه کنید.

 

مــزایا
مــعایب

سلام ببخشید میشه لطف کنید بگید تفاوت قیمت های پکیج های پارافین در چی هست ؟اخه تقریبا یکین؟ و اینکه دستگاه ها چند لیترین؟ممنون

<div class="reply">تفاوت پکیج ها توی برند پارافین ها و دستگاه های 2 لیتری و 4 لیتری هستش که انواع پکیج ها موجود هست .</div>