صابون روغن و لیمو 100 گرمی نیوآ

8,500 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صابون روغن و لیمو 100 گرمی نیوآ Nivea Lemongrass & Oil Care soap 100g

گاهی که قرار است پوست صورت یا قسمتی از بدن خود را تمیز کنیم و شست‌وشو دهیم، فکر می‌کنیم آلودگی‌ها و مواد اضافی روی آن در حدی است که استفاده از آب به‌تنهایی پاسخ گوی خوبی جهت تمیز کردن پوست نمی‌باشد. به همین خاطر از صابون یا محصولات دیگری شبیه صابون برای از بین بردن آلودگی‌ها و پاک‌سازی پوست استفاده می‌کنیم.

شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند و محصولات خود را با مشخصات متنوع در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند.

یکی از شرکت‌های تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست، شرکت آلمانی، مشهور، معتبر و نام‌آشنای NIVEA می‌باشد که با نام نیوا یا نیوآ آن را می‌شناسیم. فعالیت نیوا بیشتر از یک قرن است که ادامه دارد و کیفیت مطلوب محصولاتش، در بین بیشتر مردم دنیا زبانزد است.

نیوآ در تولیدات خود و در بخش صابون‌ها، یک نوع صابون با نام صابون روغن و لیمو نیوآ را تولید کرده است که اثرات فوق‌العاده‌ای برای تقویت و تغذیه پوست دارد.

صابون روغن و لیمو نیوا در ترکیب خود از روغن جوجوبا و عصاره لیمو استفاده کرده است و در حجم 100 گرمی برای مصرف‌کنندگان، ارائه می‌شود.

فواید لیمو برای پوست بسیار زیاد است، چون سرشار از ویتامین C و موادی با خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که وقتی از این عصاره مفید در صابون لیمو و روغن Nieva استفاده می‌شود، ضمن اینکه دیگر اثری از خشکی و زبری در پوست نمی‌بینید، شاهد محو و کمرنگ‌تر شدن لک، آثار جوش و آکنه و درنتیجه روشن و شفاف شدن پوست نیز خواهید بود.

علاوه بر این، وجود روغن جوجوبا به همراه لیمو، باعث می‌شود تا هیچ‌گونه اثری از چین‌وچروک و عوامل پیری پوست بعد از استفاده از صابون صد گرمیNivea Lemongrass & Oil Care  نباشد.

بعد از پاک‌سازی مطلوب پوست توسط صابون روغن و لیمو نیوآ، از نرمی و لطافت ایجادشده در پوست هم لذت ببرید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی صابون روغن و لیمو 100 گرمی نیوآ را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.


مجوز بهداشت :9130977366180614

مــزایا
مــعایب