صابون روغن و عسل 100 گرمی نیوآ

8,500 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صابون روغن و عسل 100 گرمی نیوآ Nivea Honey & Oil soap 100g

یکی از کارهایی که همه ما برای تمیزی و پاک‌سازی پوستمان انجام می‌دهیم، این است که از صابون‌ها و کرم‌های مختلف استفاده می‌کنیم تا از پوستمان در برابر آلودگی‌های محیط و چربی‌ها و ... مراقبت کرده باشیم.

وقتی وارد فروشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی می‌شوید، اگر قصد خرید یک صابون داشته باشید، با انواع مختلف صابون‌ها با خواص و مشخصات متنوع روبه‌رو می‌شوید که این تنوع شاید شما را دچار سردرگمی می‌کند و نمی‌توانید تشخیص دهید که دقیقاً چه نوعی را برای مراقبت بهتر از پوست خود انتخاب کنید.

بنابراین آگاهی از نوع پوست و شرایطی که دارید، می‌تواند در انتخاب درست، کمک کند.

آن‌هایی که در مورد خواص بی‌نظیر عسل جهت تقویت و سلامتی پوست و همچنین ویژگی‌های درمانی آن اطلاعاتی دارند، می‌دانند که عسل و استفاده از آن برای همه افراد با هر نوع پوستی که دارند بسیار مفید است و اگر در بین صابون‌ها، نوعی را پیدا کنند که در آن از عسل و عصاره آن استفاده‌شده باشد، بی‌درنگ انتخاب قطعی‌شان خواهد بود.

NIVEA یا نیوآ که نام برند مشهور آلمانی و فعال در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست می‌باشد و تجربه بیش از صدسال فعالیت مستمر و باکیفیت در کارنامه خود دارد، در تولیدات خود و در بخش صابون‌ها، یک نوع صابون با نام صابون عسل و روغن نیوآ را تولید کرده است که اثرات فوق‌العاده‌ای برای تقویت و تغذیه پوست دارد.

صابون روغن و عسل نیوآ که در حجم 100 گرمی برای مصرف‌کنندگان، ارائه می‌شود در ترکیب خود از روغن جوجوبا و عسل استفاده کرده است و وقتی از این صابون استفاده می‌کنید، شاهد اثر نرم‌کنندگی و ایجاد لطافت عسل روی پوست خود، خواهید بود.

خاصیت آنتی‌اکسیدانی موجود در عسل و روغن جوجوبا و کاربرد این دو در صابون Honey & Oil  نیوا، نقش یک پاک‌کننده و لایه‌بردار سلول‌های مرده پوست را ایفا می‌کند.

صابون روغن و عسل نیوا علاوه بر مراقبت بسیار خوب و مطلوب از پوست، ازنظر لطافت و نرمی هم زیبایی خاصی را به پوست هدیه می‌کند.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی صابون روغن و عسل نیوآ را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.

مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: