ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 1400 Edition

570,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Edition 1400 دارای تیغه از جنس استیل ضد زنگ با عرض 46 میلی‌متر، اهرم تنظیم ارتفاع برش از 0.1 تا 3 میلی‌متر، کلید قفل کن، موتور قدرتمند با سرعت 6000 دور در دقیقه و 2 شانه‌ی اصلاح می‌باشد.

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Edition 1400

ماشین‌های اصلاح سری 1400 موزر، جزو محبوب‌ترین ماشین‌های اصلاح این شرکت آلمانی می‌باشد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا ازجمله ویژگی‌هایی است که این ماشین اصلاح را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت موزر تبدیل کرده است. مدل ماشین اصلاح سروصورت 1400 Edition Black جزو معروف‌ترین ماشین‌های اصلاح این سری می‌باشد که با بدنه‌ی کاملاً مشکی و با درج سه عبارت موزر، آلمانی و کلاسیک بر روی آن به فروش می‌رسد.

قسمت اصلی ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل 1400 Edition، تیغه‌ی آن می‌باشد که کارایی و دوام این دستگاه را افزایش داده است. جنس این تیغه از استیل ضد زنگ با عرض 46 میلی‌متر می‌باشد و به کمک آن می‌توانید موهای سر را از 0.1 تا 3 میلی‌متر کوتاه نمایید. برای تغییر طول برش این تیغه می‌توانید از اهرم تعبیه‌شده بر روی آن استفاده کنید. زمانی که طول برش را تنظیم کردید، می‌توانید دکمه قفل اهرم را فشار دهید تا تیغه در جای خود ثابت باقی بماند. علاوه بر این ماشین اصلاح سروصورت 1400 موزر مدل Edition دارای دو عدد شانه‌ی اصلاح می‌باشد که موها را در اندازه‌های 4.5 و 4 تا 18 میلی‌متر کوتاه می‌کند.

موتور قدرتمند ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Edition 1400 باعث شده است تا بتوانید موها را با سرعت بیشتری کوتاه نمایید. البته این ویژگی باعث شده است تا صدا و وزن این دستگاه تحت تأثیر قرار بگیرد.

بعد از اصلاح موی مشتری ممکن است خرده‌ موهایی را در بین تیغه‌ها ببینید. برای تمیز کردن این خرده‌ها می‌توانید از برس تمیزکننده و روغن موجود در جعبه ماشین اصلاح سری 1400 موزر استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا علاوه بر افزایش طول عمر تیغه، تیزی تیغه‌ها نیز بیشتر شود.

لذت خرید اینترنتی ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Edition 1400 Black را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

  • موزر
  • آلمانی
  • ماشین اصلاح
  • صدای بسیار کم و نشانگر وضعیت باتری
  • موزن
مــزایا
مــعایب