ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 1400 Professional white

950,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل 1400 Professional white دارای تیغه از جنس استیل ضد زنگ با عرض 46 میلی‌متر، اهرم تنظیم ارتفاع برش از 0.1 تا 3 میلی‌متر، کلید قفل کن، موتور قدرتمند با سرعت 6000 دور در دقیقه و شانه‌ی اصلاح می‌باشد.

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل 1400 Professional white

به دلیل استفاده زیاد از ماشین اصلاح در آرایشگاه‌های مردانه، بهتر است دستگاهی خریداری کنید که از قدرت بسیار بالایی برخوردار باشد. شرکت آلمانی موزر، ماشین اصلاح باکیفیتی تولید کرده است که سالیان سال به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت موزر شناخته‌شده است. ماشین اصلاح سروصورت سری 1400 یکی از این محصولات می‌باشد که با نام تجاری ماشین اصلاح سروصورت 1400 Professional white و با رنگ سفید در بازار به فروش می‌رسد و با درج نام شرکت آلمانی موزر بر روی بدنه‌ی این محصول خودنمایی می‌کند.

تیغه‌های دستگاه اصلاح سروصورت موزر مدل 1400Professional از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. در سمت چپ این دستگاه یک اهرم تنظیم ارتفاع برش دیده می‌شود. همچنین در سمت راست این دستگاه، کلید قفل کننده ارتفاع برش قرار دارد. برای کار با این دستگاه کافی است تا کلید اهرم قفل را به سمت بالا قرار دهید تا اهرم آزادانه حرکت کند. در این صورت می‌توانید ارتفاع برش را در پنج حالت مشخص از 0.1 تا 3 میلی‌متر تنظیم نمایید. در صورت نیاز می‌توانید قفل را به سمت پایین فشار دهید تا اهرم قفل خواهد شد.

برای انجام اصلاح با ارتفاع برش 4 تا 18 میلی‌متر می‌توانید از شانه همراه این دستگاه استفاده کنید. برای استفاده کافی است کلید قفل کننده را در حالت آزاد قرار دهید.

برای راه‌اندازی دستگاه اصلاح سروصورت موزر سفید مدل 1400Professional می‌توانید آن را به‌طور مستقیم به برق وصل کنید. طول سیم آن 2 متر بوده و مشکلی از نظر کوتاهی سیم نخواهید داشت.

وزن دستگاه موزر 1400 مدل Professional 520 گرم می‌باشد. سنگینی این دستگاه به خاطر قدرت سرعت موتور آن می‌باشد که 6000 دور در هر دقیقه است.

برای تمیز کردن دستگاه اصلاح سروصورت موزر مدل Professional 1400 از برس تمیزکننده و روغن همراه جعبه استفاده کنید؛ بنابراین از شستن و یا تمیز کردن آن با آب خودداری کنید. به این دلیل که این ماشین در برابر آب به‌هیچ‌عنوان مقاوم نیست.

شما می‌توانید همین حالا خرید اینترنتی ماشین اصلاح سروصورت موزر سفید مدل Professional 1400 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

 

  • موزر
  • آلمانی
  • ماشین اصلاح
  • صدای بسیار کم و نشانگر وضعیت باتری
  • موزن
مــزایا
مــعایب