ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل Li Pro

1,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Li Pro دارای تکنولوژی خط‌زن، تیغه از جنس استیل کروم، اصلاح در اندازه 0.7 تا 3 میلی‌متر، شارژ سریع، موتور قدرتمند با سرعت 5200 دور در دقیقه و 6 شانه‌ی مختلف می‌باشد.

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Li Pro

اگر می‌خواهید که با یک تیر دو نشان بزنید، خرید ماشین اصلاح موزر مدل Li Pro را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با خرید این دستگاه می‌توانید کوتاهی موهای سروصورت خود را انجام دهید. این دستگاه این قابلیت را دارد که اصلاح هم‌زمان سروصورت را برای شما انجام دهد.

عمل اصلاح و کوتاهی موهای سروصورت توسط تیغه‌ای از جنس استیل ضد زنگ قابل انجام شدن می‌باشد. البته ماشین اصلاح سروصورت Li Pro قابل شستشو نیست؛ بنابراین برای اصلاح ریش و یا سبیل خود نمی‌توانید از فوم یا خمیرریش استفاده کنید. بااین‌حال جنس باکیفیت تیغه‌ها، این دستگاه را در برابر خوردگی بسیار مقاوم کرده است.

با استفاده از سری‌های دستگاه اصلاح Li Pro برند موزر می‌توانید موهای سروصورت خود را در اندازه‌های 0.7 تا 3 میلی‌متر کوتاه کنید. برای فرم دادن به موهای ریش و سبیل می‌توانید از سری خط‌زن آن استفاده کنید. علاوه بر این 6 عدد شانه به همراه این دستگاه قرارگرفته است تا موهای سروصورت را در اندازه‌های مختلف مانند 3، 6، 9، 12، 18 و 25 کوتاه نمایید.

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Li Pro از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. به‌طوری‌که شما می‌توانید در عرض 45 دقیقه این دستگاه را Full شارژ نمایید. سپس به مدت 75 دقیقه از آن استفاده کنید. این ویژگی برای کسانی که دائماً در سفر هستند و برای اصلاح صورت خود به یک ماشین ریش‌تراش نیاز دارند، بسیار مناسب می‌باشد.

قدرت بالای موتور در کنار صدای کم از دیگر ویژگی‌های مثبت دستگاه اصلاح سروصورت موزر Li Pro می‌باشد. این دستگاه دور موتور 5200 در دقیقه دارد که با توجه به ابعاد کوچک آن بسیار شگفت‌انگیز می‌باشد.

از برس تمیز‌کننده و روغن داخل جعبه می‌توانید برای تیز کردن تیغه‌های ماشین اصلاح Moser Li Pro Hair Clipper استفاده کنید. البته این کار برای اولین بار توسط شرکت آلمانی موزر انجام‌شده است؛ بنابراین ممکن است پس از خرید آن متوجه اثرات آن بشوید.

خرید اینترنتی ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Li Pro در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما فراهم‌شده است.

  • موزر
  • آلمانی
  • ماشین اصلاح
  • صدای بسیار کم و نشانگر وضعیت باتری
  • موزن
مــزایا
مــعایب