ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل Chromstyle Pro

1,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Chromstyle Pro دارای تکنولوژی خط‌زن مستقیم، تیغه از جنس استیل کروم، اصلاح در اندازه 0.7 تا 3 میلی‌متر، شارژ سریع، موتور قدرتمند با سرعت 5500 دور در دقیقه و 4 شانه‌ی مختلف می‌باشد.

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Chromstyle Pro

با خرید ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل ChromStyle Pro تمامی آنچه از یک ماشین اصلاح انتظار دارید، به دست خواهید آورد. کیفیت و جنس عالی بدنه، طراحی بی‌نظیر و ارگونومیک در کنار قیمت مناسب ازجمله ویژگی‌هایی است که ماشین اصلاح کروم استایل پرو را به یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح شرکت آلمانی موزر تبدیل کرده است.

تیغه‌های ماشین اصلاح موزر مدل ChromStyle Pro از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. این ویژگی باعث می‌شود تا تیغه در هوای مرطوب دچار خوردگی نشده و مقاومت آن افزایش یابد. البته توجه به این نکته ضروری است که این محصول قابل شستشو نبوده و نمی‌توان با فوم یا خمیرریش از آن استفاده کرد.

با استفاده از سری‌های دستگاه اصلاح سروصورت موزر مدل ChromStyle Pro می‌توانید موهای مشتری را در اندازه‌های 0.7 تا 3 میلی‌متر کوتاه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از سری‌های این دستگاه، موهای ریش و سبیل را به فرم‌های زیبا اصلاح نمایید. علاوه بر این 4 عدد شانه برای دستگاه اصلاح مدل ChromStyle Pro موزر در نظر گرفته‌شده است و موهای سروصورت را در اندازه‌ها 3، 6، 9 و 12 کوتاه می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مثبت دستگاه اصلاح سروصورت ChromStyle Pro برند موزر قابلیت شارژ سریع می‌باشد. بدین معنا که شما می‌توانید در مدت 60 دقیقه دستگاه را شارژ کنید و 90 دقیقه از آن استفاده کنید. این ویژگی برای زمانی که در سفر هستید و یا می‌خواهید برای یک مهمانی آماده شوید، بسیار کاربردی است.

برخلاف سایر دستگاه‌های مشابه، صدای ماشین اصلاح سروصورت ChromStyle Pro موزر بسیار کم می‌باشد. این ویژگی باعث شده است تا به مزایای این محصول افزوده شود.

شرکت آلمانی موزر از موتور قدرتمندی با دور موتور 5500 دور در دقیقه برای دستگاه اصلاح سروصورت موزر برند کروم استایل پرو استفاده کرده است تا محصولی کم‌نظیر را به بازار عرضه کند.

اگر قصد تمیزکاری ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل ChromStyle Pro را دارید، می‌توانید از برس تمیز‌کننده و روغن موجود در داخل جعبه استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا کندی تیغه‌ها از بین برود.

درصورتی‌که امکان خرید حضوری این محصول را ندارید، می‌توانید نسبت به خرید اینترنتی ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل ChromStyle Pro ChromStyle Pro از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام نمایید.

  • موزر
  • آلمانی
  • ماشین اصلاح
  • صدای بسیار کم و نشانگر وضعیت باتری
  • موزن
مــزایا
مــعایب