ماشین اصلاح صورت موزر مدل Li Pro Mini

1,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشین اصلاح صورت موزر مدل Li Pro Mini یک ماشین اصلاح فوق‌العاده برای آقایان می‌باشد. این دستگاه دارای تکنولوژی خط‌زن، تیغه از جنس استیل کروم، اصلاح در اندازه 0.4 میلی‌متر، موتور قدرتمند و شارژ سریع می‌باشد.

ماشین اصلاح صورت موزر مدل Li Pro Mini

بسیاری از آقایان هنگام سفر برای اصلاح موهای صورت خود دچار مشکل می‌شوند. اگر شما هم برای مصارف این‌چنینی به دنبال یک ماشین اصلاح صورت هستید، ماشین اصلاح صورت Li Pro Mini شرکت موزر می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما باشد. اندازه کوچک، وزن کم و طراحی ارگونومیک این محصول، ماشین اصلاح موزر Li Pro Mini را به یک وسیله‌ی مناسب برای سفر تبدیل کرده است.

سری‌های مختلف موجود در این ماشین می‌تواند موهای سروصورت را تا اندازه 0.4 میلی‌متر کوتاه کند. علاوه بر این شانه موجود در این دستگاه می‌تواند موهای سروصورت شمارا در اندازه‌های 3 تا 6 میلی‌متر کوتاه کند.

یکی از ویژگی‌های خوب ماشین اصلاح موزر مدل LI Pro Mini، اصلاح به‌صورت برش مستقیم می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید برای موهای ریش و سبیل خود خط‌ها و فرم‌های زیبایی را ایجاد کنید.

تیغه‌های به‌کاررفته در ماشین اصلاح صورت LI Pro Mini شرکت موزر، از جنس استیل ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و مانع از زنگ زدن تیغه می‌شود. البته این بدین معنا نیست که شما بتوانید آن را بشویید و یا با فوم و خمیرریش از آن استفاده کنید.

دستگاه اصلاح صورت موزر مدل Li Pro Mini به‌صورت شارژ سریع طراحی‌شده است. برای این منظور کافی است تا دستگاه را به مدت 45 دقیقه به برق بزنید تا شارژ کامل شود. سپس می‌توانید به مدت 75 دقیقه از آن استفاده کنید. این ویژگی برای زمانی که قصد آماده شدن سریع برای یک مهمانی را دارید بسیار مفید و کاربردی است.

بعد از چند بار استفاده مکرر بهتر است تا برای عملکرد بهتر دستگاه ماشین اصلاح موزر Li Pro Mini را روغن‌کاری کنید. البته شرکت موزر این کار برای بار اول انجام داده است؛ بنابراین ممکن است هنگام باز کردن در جعبه اثرات آن را مشاهده کنید.

شما می‌توانید همین حالا دستگاه اصلاح صورت Li Pro Mini برند آلمانی موزر را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید و از استفاده از این محصول اورجینال نهایت لذت را ببرید.

  • موزر
  • آلمانی
  • ماشین اصلاح
  • صدای بسیار کم و نشانگر وضعیت باتری
  • موزن
مــزایا
مــعایب