ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل Opal Pro1170-0250

860,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل 1170-0250 Opal Pro دارای تکنولوژی اصلاح مستقیم، تیغه از جنس استیل کروم، اصلاح در اندازه 0.1 تا 3 میلی‌متر، سری قابل تنظیم در هشت حالت، موتور قدرتمند با سرعت 6000 دور در دقیقه و 4 شانه‌ی مختلف می‌باشد.

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Opal Pro 1170-0250

شرکت موزر ازجمله شرکت‌های معتبر در زمینه‌ی ساخت ماشین اصلاح و ریش‌تراش می‌باشد. یکی از ویژگی‌های محصولات تولیدی شرکت موزر استحکام، ماندگاری و قدرت بالای موتورهای آن می‌باشد؛ بنابراین آقایانی که به دنبال خرید ماشین اصلاح سروصورت هستند، ماشین‌های اصلاح شرکت موزر می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای آن‌ها باشد. یکی از محصولات شرکت موزر، ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Opal Pro است که با نام تجاری ماشین اصلاح سروصورت 1170-0250 موزر در بازار به فروش می‌رسد و با ویژ‌گی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح سروصورت شرکت موزر تبدیل‌شده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل 0250، تیغه‌ی استیل ضد زنگ آن می‌باشد که مقاومت بسیار بالایی در هوای رطوبتی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این روکش کروم در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه، ماشین اصلاح سروصورت Opal Pro را در برابر خوردگی و فرسایش مقاوم کرده است.

از دیگر قابلیت‌های ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل 1170-0250 Opal Pro قابلیت برش مستقیم می‌باشد که امکان مرزبندی موهای سروصورت را برای آقایان فراهم می‌کند. این ویژگی به کمک سری‌های مختلفی که برای این دستگاه تعبیه‌شده است، امکان‌پذیر می‌باشد. به‌عبارت‌دیگر با استفاده از سری‌های مختلف این دستگاه می‌توانید موهای خود را در اندازه‌های 0.1 تا 3 میلی‌متر کوتاه کنید. برای تغییر این سری‌ها کافی است تا اهرم کنار دستگاه را تغییر دهید تا 8 حالت مختلف را برای شما ایجاد کند.

قدرت و سرعت بالای موتور از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در ماشین اصلاح سروصورت 1170-0250 موزر مدل Opal Pro می‌باشد. سرعت این موتور 6000 دور در دقیقه بوده که کوتاهی موهای شمارا تسریع می‌بخشد.

برای روشن کردن ماشین اصلاح موزر مدل Opal Pro کافی است تا سیم آن را به برق خانگی خود متصل کنید. صدای کم این دستگاه قطعاً شمارا شگفت‌زده خواهد کرد.

دستگاه اصلاح سروصورت 0250 موزر مدل Opal Pro دارای چهار شانه‌ی مختلف می‌باشد که موهای سروصورت شمارا در چهار اندازه مختلف 4.5، 6، 9 و 14 کوتاه می‌کند.

بعد از هر بار استفاده بهتر است که دستگاه اصلاح سروصورت Opal Pro را تمیز و روغن‌کاری کنید تا کارایی و عملکرد ماشین را افزایش دهید. برای این منظور شرکت موزر یک عدد برس تمیز‌کننده و روغن در اختیار شما گذاشته است.

شما می‌توانید همین حالا خرید اینترنتی ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل Opal Pro 1170-0250 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • موزر
  • آلمانی
  • ماشین اصلاح
  • صدای بسیار کم و نشانگر وضعیت باتری
  • موزن
مــزایا
مــعایب