ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 0050-1400

850,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل 0050-1400 یک ماشین اصلاح فوق‌العاده برای آقایان می‌باشد. این دستگاه به همراه یک شانه، روغن و برس تمیز‌کننده در فروشگاه بیوتی کالا به فروش می‌رسد. جنس تیغه آن از استیل ضد زنگ بوده و قابلیت اصلاح با شماره صفر را ندارد.

ماشین اصلاح سروصورت موزر مدل 1400-0050

اگر برای سالن آرایشگاه مردانه‌ خود به دنبال یک ماشین اصلاح سروصورت اصل هستید، ماشین اصلاح موزر مدل 0050 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ماشین اصلاح یکی از محبوب‌ترین ماشین‌های اصلاح روز دنیا می‌باشد که شمارا از خرید آن پیشمان نخواهد کرد. قیمت ارزان در کنار قابلیت بالا ازجمله ویژگی‌هایی است که این دستگاه موزر را به یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح تبدیل کرده است.

ازجمله ویژگی‌های ظاهری ماشین اصلاح سروصورت آلمانی مارک موزر مدل 0050 سری 1400 می‌توان به پلاک فلزی حک‌شده بر روی آن اشاره کرد که عبارت Moser و Made in Germany بر روی آن نوشته‌شده است. این ماشین اصلاح با رنگ زرشکی در بازار به فروش می‌رسد.

تیغه‌های این ماشین اصلاح از جنس استیل ضد زنگ بوده و عرض آن 46 میلی‌متر می‌باشد.

موتور این دستگاه از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر ماشین اصلاح سروصورت مدل 1400-0050 می‌باشد. این موتور قدرتمند، قابلیت چرخش 6000 دور در دقیقه را دارد تا موهای استفاده‌کننده را به‌خوبی اصلاح کند.

این موزر آلمانی دارای اهرم تنظیم ارتفاع می‌باشد تا بتوانید طول اصلاح را از 0.1 تا 3 میلی‌متر تغییر دهید. علاوه بر این، این موزر دارای یک شانه‌ برای موهای بلند می‌باشد. برای استفاده کافی است تا این شانه را به‌صورت کشویی روی تیغه قرار دهید.

ماشین اصلاح سروصورت مدل 0050 دارای یک برس و روغن می‌باشد تا بعد از استفاده، دستگاه را تمیز کرده و روغن‌مالی کنید تا برای استفاده‌های بعدی تیغه‌ها تیزتر شود.

اگر برای خرید دستگاه اصلاح سروصورت دچار سردرگمی شده‌اید، خرید آنلاین دستگاه اصلاح سروصورت موزر آلمانی مدل 1400-0050 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  • موزر
  • آلمانی
  • ماشین اصلاح
  • صدای بسیار کم و نشانگر وضعیت باتری
  • موزن
مــزایا
مــعایب