بیگودی برقی رمینگتون مدل KF40E

170,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

بیگودی برقی رمینگتون مدل KF40E

KF40E دارای صفحاتی از جنس تفلون بوده و دارای چراغ نمایشگری است که گرم شدن دستگاه و آماده‌ی استفاده بودن آن را اعلام می‌کند.
همچنین امکان گرم شدن سریع را نیز دارد و به دلیل پارافین موجود در بیگودی ها به حالت گرفتن و فر شدن موها سرعت بیشتری می‌بخشد.
این دستگاه دارای 4 رول کوچک، 10 رول متوسط و 6 رول بزرگ است که به دلیل طراحی خوب آن در مدت زمان کوتاهی می‌توان موها را پیچید و به حالت دلخواه رسید.

 

بیگودی برقی رمینگتون مدل KF40E با توان 420 وات امکان حالت دهی به مو را به سادگی فراهم می آورد.این دستگاه دارای 20 عدد رول حرارتی است که شامل 6 عدد بزرگ ، 10 عدد متوسط و 4 عدد بیگودی کوچک می باشند که با وجود این بیگودی ها در اندازه های متفاوت می توان حالتها و مدلهای مختلف بسیار زیبایی را بوجود آورد.
رولهای این دستگاه از جنس سرامیک با روکش مخملی ساخته شده که با چنین خاصیتی به راحتی و بدون اینکه ذره ای از تارهای مو کشیده شوند خیلی راحت می توان موها را به دور آنها پیچید همچنین این رولها قدرت نگهداری گرما را به مدت طولانی دارد که این عمل باعث می شود تا گرما کم کمتر به مو برسد و از آسیب رساندن به مو جلوگیری کند.
این دستگاه دارای خاصیت ضد الکترسیته ساکن می باشد که با پس از استفاده به هیچ عنوان موها وز نمی کند و کاملا براق و خوش حالت می ایستند. جهت ایمنی و حفظ سلامت مصرف کننده تمامی سرهای بیگودی دارای پلاستیک بوده که در حین استفاده با اینکه بیگودی کاملا داغ میشود ولی سرهای آنها سرد بوده و به هیچ عنوان به پوست دست افراد آسیب نمیرساند وجود چنین قابلیتی باعث سرعت بخشیدن به کار شده و سلامت مصرف کننده را نیز تضمین می کند.همچنین این دستگاه مجهز به نشانگر گرم شدن بیگودیها می باشد که این عملکرد سهولت استفاده از بیگودیها را بسیار راحتتر می کند.

 

مشخصات

  • نوع پوشش تفلون
  • نرم کننده‌ی یونی
  • دیگر ویژگی ها- کلیپس برای نگه‌داشتن رول‌ها - چراغ نشانگر روشن و آماده شدن دستگاه - گرم شدن سریع - اولین بیگودی با پوشش تفلون برای آسان پیچیدن - دارای خاصیت ضد الکتریسیته ساکن (Ionic) - فر شدن سریع موها با ماندگاری زیاد به علت پارافین گرم موجود در بیگودیها - در سه سایز مختلف: 4 رول کوچک، 10 رول متوسط، 6رول بزرگ - افزایش سرعت پیچش مو به دلیل ساختار منحصر به فرد - 20 عدد رول تفلونی با قابلیت پیچش آسان - سرهای سرد برای استفاده راحت‌تر و ایمنی بیشتر - چراغ نشانگر حالت روشن
مــزایا
مــعایب