رولان وودی 50 میل اینتسا

25,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

رولان وودی 50 میل اینتسا

حتماً تابه‌حال برایتان پیش‌آمده است که از شما بپرسند: چه فصلی را بیشتر دوست دارید؟ و نام فصل تابستان در پاسخ‌های شما یا اطرافیانتان نباشد. دلیل آن‌هم گرمای زیاد و عرق کردن باشد. عرق کردن همیشه بد نیست، چون باعث دفع سموم بدن هم می‌شود، اما اگر این عرق کردن، خیس شدن قسمت‌هایی از لباس و بوی بدی که از عرق ناشی می‌شود، باعث اختلال در فعالیت‌های روزمره‌مان شود، حالت خوشایندی نخواهد داشت.

برای رفع این مشکلات و کاهش عرق و از بین بردن بوی بد آن، محصولات آرایشی و بهداشتی متنوع از سوی شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلفی برای مصرف‌کنندگان تولید و عرضه‌شده است. یکی از این شرکت‌های معتبر و خوش‌نام که در ایتالیا فعالیت می‌کند، میراتو (Mirato)، نام دارد که محصولات تولیدی خود شامل انواع اسپری‌های بدن، شامپو سر و بدن، رولان (Rollon)، افترشیو، کرم و ژل اصلاح و ... را تحت برندی به نام اینتسا (Intesa)، روانه بازار می‌کند.

از بین رولان‌هایی که اینتسا تولید کرده است، رولان وودی در حجم 50 میلی‌گرم با ویژگی آنتی باکتریال و اثربخشی طولانی‌مدت معرفی می‌شود. آنتی باکتریال بودن رول آن وودی اینتسا، به این معناست که باعث از بین بردن باکتری‌هایی می‌شود که بوی بد بدن از آن‌ها تولید می‌شود.

نحوه استفاده محصولاتی که به‌منظور از بین بردن بوی بد عرق تولید می‌شوند، متفاوت است. رولان‌ها یا Roll-on را بر روی پوست و سطحی که عرق می‌کند، به‌صورت مالیدنی می‌توان مورداستفاده قرارداد. در حقیقت ماده تشکیل‌دهنده رولان وودی در یک مخزن قرار می‌گیرد و با حرکت غلتکی و رولی جسم کروی شکل بالای درپوش این رولان، مقداری از مواد داخل آن خارج می‌شود و روی پوست قرار می‌گیرد که می‌توانید به نواحی موردنظر پخش کنید.

رولان وودی اینتسا 50 میل، یک ضد عرق و از بین برنده بوی بد عرق می‌باشد و از ترشحات غدد اکرینی که باعث خیس شدن و عرق کردن می‌شوند، می‌کاهد.

رایحه‌ای که از رولان وودی 50 میل intesa ساتع می‌شود، شامل نعناع هندی، درخت صندل، مشک (Musk) و آمبرا (ambra) می‌باشد که بعد از استفاده از آن حس خوب تازگی، طراوت و نشاط حاصل می‌شود.

رولان اینتسا وودی، با توجه به اینکه دارای رایحه‌های متنوع می‌باشد، مناسب سلیقه اکثر خانم‌ها و آقایان است.

اگر از عرق زیاد و بوی بدش رنج می‌برید، کافی است رولان intesa وودی را استفاده کنید و شاهد اثر فوق‌العاده آن باشید.

مجوز بهداشت : 08003510013494

مــزایا
مــعایب