پنکک بادوام برپایه املاح معدنی دایانا

180,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

پنکیک بادوام دایانا

بر پایه املاح معدنی بوده و چهره ای صاف و یکدست با  ماندگاری بالا به پوست شما می بخشد.

پنکیک بادوام بر پایه املاح معدنی دایانا

بیشتر خانم‌ها برای اینکه لکه‌ها، آثار جوش و هر نوع عیب و ایراد ظاهری دیگری که روی پوست صورت وجود دارد را محو کنند و بپوشانند تا بتوانند ظاهری صاف و یکدست به پوست بدهند، از لوازم‌آرایشی مختلف و مناسب این کار استفاده می‌کنند.

پنکک‌ها، نوع مناسبی از لوازم‌آرایشی برای ایجاد سطح صاف و یکدست برای پوست صورت می‌باشد که از سوی کارخانه و برندهای مختلف برای مصرف‌کنندگان تولید و عرضه می‌شود.

یکی از برندهای خوش‌نام و معتبری که با تولید محصولات بر پایه مواد معدنی، گیاهی و آب توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان و استفاده‌کنندگان مختلف را جلب کند، دایانا آف لندن می‌باشد که به‌صورت اختصاری، با نام محصولات آرایشی دایانا یا لوازم‌آرایشی دیانا شناخته‌شده است.

دایانا در محصولات خود، پنکک بادوام بر پایه املاح معدنی هم ارائه می‌کند و برای اینکه بتوانید سطحی صاف و یکدست با ظاهری کاملاً طبیعی برای پوست صورت خود ایجاد کنید، انتخاب بسیار مناسبی می‌تواند باشد.

وجود بافت مخملی بسیار نرم و لطیف در پنکیک بادوام دایانا آف لندن، باعث می‌شود تا یک پوشش بسیار مناسب و قابل‌قبول برای عیوب و لکه‌های روی پوست صورت ایجاد شود.

پنکک ابسولوت دایانا دارای 7 تنوع رنگی زیبا و جذاب به همراه ماندگاری طولانی می‌باشد و استفاده از آن برای افرادی که پوست چرب دارند، کاملاً مناسب است و سازگاری دارد.

برای استفاده از پنکک بادوام دیانا بهتر است پد را به‌صورت حرکات ضربه‌ای گذاشتن و برداشتن روی صورت به کار ببرید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه لذت‌بخش خرید اینترنتی پنکک بادوام ابسولوت دایانا آف لندن را همراه با تضمین اصالت، کیفیت بالا و امنیت کامل پیشنهاد می‌کند.

مــزایا
مــعایب