موم قالبی 400 گرمی نیر

  • زیتون
  • عسل

148,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

موم قالبی 400 گرمی نیر

بسیاری از خانم‌ها که از روش موم انداختن برای اپیلاسیون و از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده می‌کنند و انتخاب موم‌های ایرانی را در اولویت کار اپیلاسیون خود قرار می‌دهند، حتماً نام و برند نیر را می‌شناسند.

شرکت ایرانی صنایع آرایشی و بهداشتی ابراهیمی تحت برندی با نام نیر (Nayer برای ساخت انواع موم‌های آرایشی خود از بهترین مواد و ترکیبات استفاده می‌کند و همیشه تلاش دارد تا از استانداردهای روز دنیا بهره ببرد و رضایت‌مندی و اعتماد مشتریان و مصرف‌کنندگان تولیدات خود را داشته باشد.

موم‌هایی که تولید می‌شود در حجم، شکل‌های مختلف و در رنگ‌های متنوع با توجه به موادی که در آن به کار می‌رود، روانه بازار می‌شود و محصولاتی که نیر تولید می‌کند، ضمن تنوعی که دارد، مناسب و سازگار با هر نوع پوستی می‌باشد.

یکی از انواع موم‌های تولیدی شرکت و برند نیر، موم‌های قالبی می‌باشد که در قالب‌های 400 گرمی و در دو عصاره زیتون و عسل بسته‌بندی می‌شود و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

این موم‌های قالبی، کار از بین بردن موهای زائد بدن را از ریشه به‌خوبی انجام می‌دهد. میزان چسبندگی موم گرم قالبی نیر، از موم‌های معمولی بالاتر است و به همین دلیل، موهای کوتاه و غیرقابل‌دیدن را هم کامل از بین می‌برد. استفاده از موم قالبی نیر، باعث کاهش تحریک و التهابات ناشی از به‌کارگیری موم می‌شود.

خواص موم قالبی 400 گرمی نیر با عصاره زیتون

در بین موم‌های قالبی نیر، نام موم قالبی گرم زیتون نیر هم دیده می‌شود که از عصاره زیتون و روغن‌زیتون در ترکیب خود استفاده کرده است.

بعد از رفع موهای زائد توسط موم قالبی زیتون نیر، طراوت و نشاط هم به پوست تزریق می‌شود و با افزایش آب و رطوبت موردنیاز پوست، نرمی و لطافت آن‌هم افزایش می‌یابد و اثری از خشکی روی پوست دیده نمی‌شود. همه این خوبی‌ها، به خاطر وجود روغن‌زیتون در موم جامد گرم زیتون نیر می‌باشد.

موم قالبی 400 گرمی زیتون نیر، خاصیت جوان‌سازی برای پوست هم دارد یعنی اجازه نمی‌دهد چین‌وچروکی روی پوست باقی بماند. چون ویتامین E و مواد آنتی‌اکسیدانی قوی دارد و از ایجاد رادیکال‌های آزاد و فرایند اکسیداسیون در پوست جلوگیری می‌کند و سلول‌های پوست را از گرفتار شدن به سرطان، در امان می‌دارد.

خواص موم قالبی 400 گرمی نیر با عصاره عسل

حتماً از خواص بسیار زیاد درمانی و تقویت زیبایی پوست عسل اطلاع دارید. در ترکیب موم قالبی عسل نیر هم از عصاره عسل و موم زنبورعسل استفاده می‌شود تا اثرات فوق‌العاده عسل در هنگام استفاده از موم برای مصرف‌کننده قابل‌لمس باشد.

استفاده از موم جامد قالبی عسل نیر، باعث افزایش آب‌رسانی و رطوبت به سطح پوستی که به موم آغشته شده، می‌شود و نرمی و لطافت خیلی خوبی به پوست می‌دهد.

اگر هنگام استفاده از موم برای موزدایی، دردی را حس می‌کنید که نمی‌توانید تحمل‌کنید می‌توانید با استفاده از موم گرم جامد عسل Nayer، این درد را تا حد خیلی زیادی کم کنید و بدون آسیب رساندن به پوست خود، کار اپیلاسیون را به اتمام برسانید. در حقیقت عسل موجود در موم قالبی 400 گرمی عسل نیر، اثر ضد درد برای پوست دارد.

روش استفاده از موم قالبی 400 گرمی نیر

به کمک دستگاه‌های موم گرم‌کن قالبی، قالب‌های موم نیر را در دستگاه قرار دهید و در دمای بین 36 تا 38 درجه سانتی‌گراد گرم‌کنید تا به حالت کاراملی و رقیق‌تر درآید. سپس با استفاده از کاردک‌های ویژه‌ای که مخصوص اپیلاسیون هستند، قسمتی از موم را بردارید و روی پوست خود و هم‌جهت با رشد مو، بکشید و در ادامه با کمک پد یا پارچه مخصوص اپیلاسیون کمی ماساژ دهید تا موم کاملاً به موها بچسبد. درنهایت با حرکتی سریع پارچه یا پد اپیلاسیون را در خلاف جهت رشد مو از روی پوست‌بردارید و با ماساژ دادن پوست از التهابات احتمالی بکاهید.

لذت خرید اینترنتی موم قالبی 400 گرمی نیر را همراه با تضمین کیفیت، اصالت کالا و امنیت کامل همراه با فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تجربه کنید.


مجوز بهداشت :1238521014563207
 

  • 400 گرم
  • نیر
  • محصولات اپیلاسیون
  • آنتی باکتریال , ضد حساسیت
  • صورت و بدن
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 3,000 تومان45,000 تومان
30 عدد و بیشتر 6,500 تومان195,000 تومان
مــزایا
مــعایب