اسپری دبل افکت نیوآ

39,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دئودورانت دبل افکت نیوآ 24 ساعت محافظت قابل اعتماد فراهم کرده، پوست را نرم و لطیف می کند. موزدایی را تسهیل می کند و تضمینی است برای داشتن زیربغل هایی صاف تر برای مدت بیشتر. بهترین ترکیب از قابلیت اعتماد، مراقبت و زیبایی با فرمول حاوی عصاره آووکادو طبیعی 0% الکل زیربغلی صاف تر برای مدتی بیشتر سازگاری محصول با پوست توسط متخصصین پوست اثبات شده است. دستور مصرف: قوطی را در فاصله 15 سانتی متری از زیربغل نگه دارید و اسپری کنید. بر روی پوست ترک خورده یا تحریک شده استفاده نکنید. اجازه دهید محصول کاملا خشک شود.

مشخصه ها :
- ایجاد اعتماد به نفس واقعی برای 24 ساعت
- نرم و لطیف شدن پوست
- تسهیل موزدایی و تضمینی برای داشتن زیر بغل هایی صاف تر برای مدت بیشتر
- بهترین ترکیب از قابلیت اعتماد، مراقبت و زیبایی با فرمول حاوی عصاره آووکادو طبیعی
- فاقد الکل
- تأیید سازگاری محصول با پوست توسط متخصصین پوست
موارد مصرف :
اسپری خوشبو کننده و ضد عرق زنانه
روش مصرف :
قوطی را در فاصله 15 سانتی متری از زیر بغل نگهدارید و اسپری کنید.
هشدار مصرف :
بر روی پوست ترک خورده یا تحریک شده استفاده نکنید.
اجازه دهید محصول کاملاً خشک شود.
توضیحات :
نیوآ (NIVEA) یک برند آرایشی و بهداشتی است که توسط شرکت آلمانی «بایرسدورف» اداره می‌شود.
نیوآ (که در زبان لاتین به معنای «برف» است)، اولین محصولات محافظت از پوست بود که ویژه قشر خاصی نبود و در بازار عمده به فروش می‌رسید. این محصول در‌هامبورگ، در سال 1911 ابداع شد. قبل از ورود نیوآ، کرم پوست یک کالای لوکس و ویژه طبقات بالای جامعه بود و فقط مورد استفاده شماری از ثروتمندان قرار می‌گرفت.
نیوآ که در نتیجه بیست سال تحقیقات علمی ‌به‌وجود آمد، اولین کرم با پایه روغن و آب بود. دوام این نوع کرم روی پوست بسیار طولانی‌تر از کرم‌های با پایه چربی حیوانی و گیاهی بود که تا قبل از آن وجود داشت.
نیوآ زمانی از راه رسیده بود که خانم‌ها به تازگی در مورد ظاهرشان حساسیت پیدا کرده بودند. تولد سینما، رشد تبلیغات و دیگر نشانه‌های صنعتی شدن عمده، باعث به وجود آمدن مصرف‌کنندگان بیشتر محصولات آرایشی شده بود. این صنعتی شدن همچنین باعث به وجود آمدن یک پدیده جدید به نام «دموکراسی کالا» هم شده بود، که به تبع آن، اجناسی که در گذشته لوکس و در دسترس ثروتمندان بود، حال برای همه اقشار مردم قابل دسترسی بود.
نیوآ وعده می‌داد که با قیمت مناسب، پوست را هم زیبا و هم پاکیزه می‌کند. این وعده روشن کالا، در سال 1924 با هویت به همان اندازه شفاف نام تجاری‌اش، ‌ترکیب شد و در حرکت

ی که اغلب آن را «برندسازی مجدد» بزرگ تاریخ می‌شناسند، قوطی‌های فلزی به رنگ آبی تیره با لوگوی سفید رنگ نیوآ با حروف درشت به وجود آمد تا شناسایی کالا را آسانتر سازد



مجوز بهداشت :1259865320147523
مــزایا
مــعایب