اسپری سانتین سیس حساس زنانه 150میل نیوآ

39,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

عرفی محصول

تعریق برای سلامت بدن امری حیاتی است و توسط آن بدن سموم را از خود خارج کرده و به حالت طبیعی از لحاظ درجه حرارت و بدون سموم می رسد.فایده عرق کردن به قدری زیاد است که متخصصان توصیه می کنند که از دئودرانت ها به جای ضد عرق ها استفاده شود تا تنها ناخوشایند بوی عرق از میان برود و به انجام روند طبیعی تعریق در بدن آسیبی وارد نگردد.از دئودرانت هایی که می تواند برروی همه پوست ها از جمله پوست های حساس واکنش مثبت داشته باشد، اسپری پودری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Satin Sensation می باشد که به دلیل تقاضای زیاد شما عزیزان در سایت “نی نی بازار” در لیست اقلام بزرگسالان گنجانده شده است تا با یک کلیک آن را درب منزل از ما تحویل گرفته و در جهت ارتقای اعتماد به نفس خود در جامعه از آن بهره ببرید.
اسپری پودری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Satin Sensation ۲۴ ساعت محافظت قابل اعتماد برای شما فراهم کرده و پوستتان را نرم و لطیف می کند.فعالیت در هوای گرم و بیرون از خانه باعث افزایش تعریق بدن می‌شود، بنابراین برای جلوگیری از پخش شدن بوی ناخوشایند آن نیاز به استفاده از محصولی است که علاوه بر جلوگیری از افزایش تعریق، باعث ایجاد بوی خوش شود. محصولات ضد تعریق متنوعی با توجه به نیاز و سلیقه‌ افراد مختلف توسط شرکت‌های بهداشتی تولید شده اند که رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها از انواع آن‌ها است؛ در بین محصولات ضد تعریق، اسپری‌ها طرفداران بیشتری دارند. برند نیوآ (Nivea) که برای اکثر افراد برندی شناخته شده است اسپری‌های ضد تعریق با رایحه‌های دلنشین و ماندگاری دارد که با بیشتر سلیقه‌ها سازگار است.
اسپری پودری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Satin Sensation با ماندگاری و محافظت ۴۸ ساعته، بدون ایجاد لک بر روی لباس‌ها، بدون الکل و مواد نگهدارنده و با رایحه ملایم و دلنشین در حجم ۱۵۰ میلی لیتر در دسترس شما عزیزان می باشد.

 
 
 




مجوز بهداشت :1023689501245203
مــزایا
مــعایب