ژل بعد از اپیلاسیون کواف

  • نعنا
  • توت فرنگی
  • لیمو

48,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ژل بعد از اپیلاسیون کواف

برای اکثر افرادی که از روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می‌کنند، پیش‌آمده است که بعدازآن سطح پوست دچار تحریک، التهاب و قرمزی شده است و ممکن است دردی هم داشته باشد و تحمل آن کمی آزاد دهنده است.

برای حل این مشکل هم راه‌حلی وجود دارد و شرکت‌های مختلفی که مشغول تولید و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی و ویژه محصولات مخصوص اپیلاسیون هستند، ژل‌هایی را برای کاهش تحریک و التهاب پوست بعد از عمل اپیلاسیون در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

کواف (Kuaf)، برند و نام یکی از این شرکت‌هایی هست که بخشی از تولیدات آن، محصولات مرتبط با اپیلاسیون می‌باشد و در کشور ترکیه فعالیت می‌کند.

ژل بعد از اپیلاسیون کواف، محصولی است که برای کاهش التهاب و قرمزی پوست بعد از عمل اپیلاسیون تولیدشده است و مناسب استفاده برای افراد مختلف با هر نوع پوستی می‌باشد.

بعد از اپیلاسیون منافذ پوست باز است و ژل بعد از اپیلاسیون Kuaf علاوه بر این‌که با خنک کردن ناحیه موردنظر پوست از التهاب آن می‌کاهد، باعث بستن منافذ پوست و افزایش رطوبت و نرمی آن‌هم می‌شود.

ژل بعد از اپیلاسیون کواف، یک ویژگی بسیار خوب دارد و آن‌هم وجود کوآنزیم Q10 در این ژل می‌باشد. کوآنزیم Q10، یک ماده مغذی و بسیار مفید برای پوست است که معمولاً به‌صورت طبیعی در بدن تولید می‌شود. Q10 خاصیت جوان‌سازی و ضد پیری برای پوست دارد، باعث کاهش چین‌وچروک روی پوست می‌شود و با افزایش و متعادل ساختن انرژی پوست، از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.

کواف، ژل‌های بعد از اپیلاسیون تولیدی خود را در عصاره‌های نعنا، توت‌فرنگی و لیمو در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

خواص ژل بعد از اپیلاسیون نعناع کواف

در ژل بعد از اپیلاسیون نعنا کواف، از عصاره گیاه نعنا استفاده‌شده است.

نعنا یا نعناع، نام یک گیاه بسیار خوش‌بو و خوش عطر می‌باشد که در گروه گیاهانی با طبیعت خنک قرار دارد و ازاین‌جهت برای خنک کردن پوست بعد از هرگونه عمل اپیلاسیون و موزدایی و همچنین درمان جوش و آکنه کاملاً مناسب است.

علاوه بر این، نعنا برای پوست ایجاد آرامش می‌کند و باعث شفاف و روشن‌تر شدن پوست نیز می‌شود.

بعد از اپیلاسیون اگر از ژل نعناع کواف استفاده کنید، کار پاک‌سازی منافذ باز پوست و افزایش آب‌رسانی به سطح پوست توسط آن به‌خوبی انجام می‌شود.

خواص ژل بعد از اپیلاسیون توت‌فرنگی کواف

از عصاره میوه خوش‌رنگ و خوش بوی توت‌فرنگی در ژل بعد از اپیلاسیون کواف توت‌فرنگی، استفاده‌شده است.

فواید مهمی که توت‌فرنگی برای پوست دارد، بعد از استفاده از ژل توت‌فرنگی کواف، روی پوست اثر می‌کند و می‌توانید شاهد کاهش چین‌وچروک، افزایش نرمی و لطافت پوست، ترمیم و بازسازی سلول‌های پوست و حفظ اثر جوانی و شادابی پوست باشید.

خواص ژل بعد از اپیلاسیون لیمو کواف

بر کسی پوشیده نیست که لیمو، فواید بسیار زیادی برای سلامتی پوست و مو دارد. به همین خاطر کواف، یکی از ژل‌های بعد از اپیلاسیون خود را با عصاره لیمو و تحت عنوان ژل بعد از اپیلاسیون کواف لیمو در اختیار مصرف‌کنندگانش قرار داده است تا از اثرات بی‌نظیر لیمو جهت تقویت و تغذیه بهتر پوست، بهره‌مند شوند.

مهم‌ترین ویژگی لیمو، ویتامین C و آب آن می‌باشد که در کنار هم باعث از بین رفتن لکه‌های تیره و قهوه‌ای روی پوست و درنتیجه روشن و شفاف‌تر شدن آن و همچنین افزایش رطوبت و نرمی سطح پوست، می‌شود.

اگر دوست دارید بعد از اپیلاسیون پوستی نرم‌تر، شاداب‌تر، جوان‌تر و به‌دوراز لکه‌ها داشته باشید، از ژل بعد از اپیلاسیون با عصاره لیموی کواف استفاده کنید.

روش استفاده از ژل بعد از اپیلاسیون Kuaf

برای استفاده از ژل بعد از اپیلاسیون کواف، می‌توانید مقداری از آن را روی قسمتی از پوست که عمل اپیلاسیون انجام داده‌اید، قرار دهید و به‌آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود و از نتیجه‌ای که به جهت نرمی و درخشندگی پوست ایجاد می‌کند لذت ببرید.

  • کواف
  • اپیلاسیون
  • ضد حساسیت و التهاب
  • تمیز کننده
مــزایا
مــعایب