بافر سوهانی ناخن

  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

30,000 تومان

خرید تلفنی محصول

8 قلم

بافر سوهان ناخن یک ابزار باکیفیت برای سوهان کشی ناخن‌های دست‌وپا است. این بافر از جنس اسفنج بوده و نسبت به سوهان‌های معمولی نرم‌تر است.

بافر سوهان ناخن

برخی برای زیبایی و برخی برای مشکلات ناخن‌هایشان و پوشاندن عیب‌های آن مانیکور و یا پدیکور را انجام می‌دهند. برای انجام این خدمات نیاز به ابزارهای حرفه‌ای دارید. ازجمله‌ی این ابزارها می‌توان به بافر سوهان اشاره کرد. بافر درواقع نقش یک سوهان ناخن را بازی می‌کند.

سوهان کاشت ناخن و یا همان بافر در مدل‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد.

ویژگی بافر سوهان ناخن

بافر سوهان ناخن از اسفنج ساخته‌شده است. به همین دلیل این ابزار در مقایسه با سوهان، ظریف‌تر و نرم‌تر است.

برای فرم دهی ناخن، صاف کردن، صیقل دادن سطح ناخن و ایجاد درخشش بر روی ناخن، بافر سوهان ناخن یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

به کمک بافر سوهان ناخن می‌توانید کارهای مربوط به مانیکور را در خانه و با کمترین هزینه انجام دهید.

بافرکشی سطح ناخن به کمک بافر سوهان ناخن کمک می‌کند تا سلول‌های خشک و مرده سطح ناخن از بین برود. علاوه بر این بافر کمک می‌کند تا گردش خون در سطح ناخن شما به جریان بیفتد. درنتیجه ناخن‌های شما رشد سریع‌تری از قبل خواهد داشت.

همچنین بافرکشی ناخن برای کسانی که قصد ژلیش دارند، بسیار مناسب است. به این دلیل که با این روش چربی سطح ناخن از بین می‌رود. البته توجه به این نکته ضروری است که کشیدن بیش‌ازاندازه بافر بر روی سطح ناخن ممکن است بافت طبیعی ناخن را از بین ببرد.

بافر سوهان ناخن برای هر دو ناخن‌های دست‌وپا مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگام خرید بهتر است تا به عدد نوشته‌شده بر روی بافر دقت کنید. این عدد نشان‌دهنده‌ی میزان زبری و نرمی بافر است. به‌عنوان‌مثال هرچقدر این عدد بیشتر باشد، اسفنج بافر نرم‌تر است.

نتیجه‌گیری نهایی

بافرهای سوهان ناخن از لحاظ دوام، شکل و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند؛ بنابراین بهتر است بافری را تهیه کنید که کیفیت کار شمارا پایین نیاورد. در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین بافر ناخن را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

 

 

تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,000 تومان90,000 تومان
مــزایا
مــعایب