رول گردن

1,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

رول گردن برای کارهای پیرایشگری در سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رول به صورت یک بار مصرف بوده و جنس کاغذ آن نرم و چسب آن مرغوب است.

کیفیت خدمت‌رسانی علاوه بر مهارت آرایشگر، بستگی به تجهیزات آرایشگاهی نیز دارد. این موضوع می‌تواند بر روی جذب بیشتر مشتری نیز تاثیرگذار باشد. یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات هر سالن آرایشگاهی رول گردن است. این وسیله کاربردی برای انجام خدمات پیرایشگری در سالن‌های آرایشگاهی مردانه وزنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این وسیله مصرفی به دلیل حفظ بهداشت مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این رول به صورت برش نواری بوده و از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تهیه شده است. به طوری که استفاده از آن، هیچ‌گونه حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

ویژگی رول گردن

امروزه اغلب آرایشگران برای حفظ بهداشت و نکات ایمنی مربوط به مسائل پیرایشگری از کاغذ رول مخصوص گردن استفاده می‌کنند. اگر شما هم رضایت مشتری برایتان اهمیت دارد، استفاده از کاغذ رول مخصوص گردن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رول گردن آرایشگاهی از جنس کاغذ بوده و از مواد سلولزی باکیفیت ساخته شده است.

یکی از ویژگی‌های خوب این کاغذ رولی، حفظ خاصیت کشسانی خود در برابر رطوبت است. علاوه بر این، این محصول خاصیت چسبندگی بسیار خوبی دارد. در نتیجه هنگام استفاده دو سر نوار از یکدیگر جدا نخواهد شد. برش این رول گردن به گونه‌ای طراحی شده است که به خوبی دور گردن مشتری جا خواهد گرفت. در نتیجه دیگر نیازی به برش نخواهید داشت.

نحوه استفاده از رول کاغذی دور گردن آرایشگاهی

برای استفاده از رول دور گردنی کافی است تا نیمی از این محصول بر روی گردن مشتری چسبیده و نیمی دیگر از آن بر روی پیشبند قرار بگیرد. این موضوع از ورود مو به بدن مشتری در حین کوتاهی مو جلوگیری می‌کند. بعد از اتمام کار، آرایشگر می‌تواند به وسیله یک موپران، موها را از روی این رول برداشته و رول را دور بیندازد. اگر کیفیت کار در کنار تمیزی برای شما اهمیت دارد، با خرید رول کاغذی دور گردن می‌توانید رضایت مشتری را به خود جلب کنید.

این رول کاغذی دور گردنی از 100 برگ تشکیل شده است و کیفیت چسب آن بسیار عالی است. این رول گردنی آرایشگاهی به صورت یک بار مصرف است. در نتیجه بعد از یک بار استفاده، امکان استفاده مجدد نخواهید داشت. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین رول گردن را با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت پرداخت برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب