کاندوم مدل فضایی دکمه دار Alien

49,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کاندوم مدل فضائی دکمه دار آیلین ایکس دریم از جنس لاتکس طبیعی بوده و دارای ویژگی‌های مثبت ازجمله حجیم کننده آلت مردانه، تحریک کننده نقطه جی خانم‌ها، تأخیری، خاردار به شکل دکمه برای اوج لذت جنسی و دارای مخزن ذخیره اسپرم برای امنیت بیشتر می‌باشد.

کاندوم مدل فضائی دکمه دار Alien ایکس دریم

کاندوم های فضایی، نمونه‌ای جدید از این محصول جنسی آقایان می‌باشد. خارهای درشت و برجسته بر روی سطح این محصول باعث می‎شود تا خانم‌ها به‌شدت تحریک شوند. یکی از این مدل‌ها، کاندوم مدل فضایی دکمه دار Alien می‌باشد.

مشخصات کاندوم ایکس دریم مدل فضائی دکمه دار

اگر همسر شما به‌سختی به ارگاسم می‌رسد، کاندوم فضایی دکمه دار Alien را امتحان کنید. قسمت ابتدایی این کاندوم دارای برجستگی‌های دکمه ای شکل می‌باشد. بعدازآن خارهای بزرگی قرار دارد که باعث تحریک تمام نقاط واژن شده و همسر شمارا به اوج لذت جنسی می‌رساند.

جنس کاندوم فضایی Alien Super sud از لاتکس چرب و شفاف ساخته‌شده است. درنتیجه برای برقراری یک رابطه جنسی شگفت‌انگیز و بدون درد یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. به‌خصوص خانم‌هایی که زمان کمی از بارداری آن‌ها گذشته است.

کاندوم ایکس دریم مدل فضایی دکمه‌ دار، دارای یک مخزن ذخیره اسپرم نیز می‌باشد. این ویژگی کمک می‌کند تا بدون نگرانی از انتقال بیماری‌های مقاربتی یا بارداری‌های نخواسته بتوانید یک رابطه جنسی ایمن را تجربه کنید.

نتیجه‌گیری نهایی

اگر به دنبال یک تجربه شگفت‌انگیز از رابطه‌ی جنسی خود هستید، خرید کاندوم فضایی دکمه دار ایکس دریم را به شما توصیه می‌کنیم.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، امکان خرید آنلاین این محصول را برای کسانی که امکان خرید حضوری ندارند، فراهم کرده است. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که محصول خود را بدون نام و به‌صورت محرمانه دریافت خواهید کرد.

 

  • 40 الی 50 گرم
  • Alien
  • محصولات بهداشتی آقایان
  • آمیزش جنسی
  • لاتکس درجه یک
  • آقایان
مــزایا
مــعایب