کاندوم مدل فضایی شمشیری Alien

49,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کاندوم مدل فضائی شمشیری آیلین ایکس دریم از جنس لاتکس طبیعی بوده و دارای ویژگی‌های مثبت ازجمله حجیم کننده آلت مردانه، تحریک کننده نقطه جی خانم‌ها، تأخیری، خاردار به شکل شمشیر برای اوج لذت جنسی و دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر می‌باشد.

کاندوم مدل فضائی شمشیری Alien ایکس دریم

در بین کاندوم‌های مدل فضایی برند ایکس دریم، کاندوم مدل فضایی شمشیری Alien به دلیل طراحی متفاوت و خاص خود طرفداران بسیار زیادی دارد.

خارها و نقاط برجسته و درشت بر روی این محصول جنسی آقایان باعث شده است تا خانم‌ها، رابطه جنسی متفاوتی را تجربه کنند. اگر به دنبال یک رابطه جنسی حرفه‌ای هستید، خرید این کاندوم را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مشخصات کاندوم ایکس دریم مدل فضائی شمشیری

بارزترین مشخصه کاندوم مدل فضایی شمشیری Alien، خارهای برجسته شمشیری نرم از جنس لاتکس بر روی بدنه و نوک این کاندوم می‌باشد. این ویژگی کمک می‌کند تا خانم‌ها با تحریک نقطه جی، تجربه واقعی ارگاسم را احساس کنند. درنتیجه آقایان نیز از نظر روانی احساس لذت‌بخشی را داشته باشند.

علاوه بر کاربرد تحریک‌ کننده جنسی، کاندوم فضایی شمشیری آیلین دارای خصوصیت حجم دهنده آلت مردانه نیز می‌باشد.

جنس این محصول از لاتکس چرب و شفاف بوده و برای رابطه‌های جنسی دردناک بسیار توصیه می‌شود.

وجود مخزن ذخیره اسپرم در قسمت بالای کاندوم فضایی مدل Alien Spiral از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول است؛ بنابراین می‌توانید با امنیت بیشتر و بدون نگرانی از بارداری‌های ناخواسته، رابطه جنسی لذت‌بخشی را داشته باشید.

نتیجه‌گیری نهایی

اگر به دنبال یک کاندوم فضایی قدرتمند هستید تا رابطه جنسی خوب و باکیفیتی را داشته باشید، کاندوم مدل فضایی شمشیری Alien را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

برای خرید اینترنتی این محصول کافی است تا به فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا مراجعه کنید و از مزایای خرید آنلاین آن بهره‌مند شوید.

  • 40 الی 50 گرم
  • Alien
  • محصولات بهداشتی آقایان
  • آمیزش جنسی
  • لاتکس درجه یک
  • آقایان
مــزایا
مــعایب