کاندوم مدل فضایی چرخشی Alien

49,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کاندوم مدل فضائی چرخشی آیلین ایکس دریم از جنس لاتکس طبیعی بوده و دارای ویژگی‌های مثبت ازجمله حجیم کننده آلت مردانه، تحریک کننده نقطه جی خانم‌ها، تأخیری، خاردار برای اوج لذت جنسی و دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر می‌باشد.

کاندوم مدل فضائی چرخشی Alien ایکس دریم

کاندوم‌ های برند ایکس دریم به دو دسته ساده و فضایی تقسیم می‌شوند. یکی از مدل‌های کاندوم‌ فضایی، کاندوم مدل فضایی چرخشی Alien می‌باشد.

این کاندوم به دلیل طراحی متفاوت و متمایز خود، تحریک کننده جنسی در خانم‌ها می‌باشد. درنتیجه حس قدرت بیشتری را به مردان می‌دهد و باعث توانایی بالای آن‌ها در برقراری رابطه می‌شود.

مشخصات کاندوم ایکس دریم مدل فضائی چرخشی

برجستگی‌های بزرگ بر روی بدنه‌ و نوک کاندوم مدل فضایی چرخشی Alien وجود دارد. این قابلیت کمک می‌کند تا نقطه جی در خانم‌ها به‌شدت تحریک شده و یک ارگاسم واقعی را تجربه کنند. درنتیجه یک رابطه‌ی لذت‌بخشی را برای طرفین رابطه ایجاد می‌کند.

این محصول جنسی مخصوص آقایان، از جنس لاتکس چرب و شفاف بوده و برای کسانی که رابطه‌های جنسی دردناکی دارند، بسیار توصیه می‌شود.

به دلیل وجود برجستگی‌های ضخیم بر روی کاندوم فضایی چرخشی آیلین، آلت مردانه حجیم خواهد شد.

کاندوم فضایی چرخشی ایکس دریم، دارای حلقه‌های مارپیچ بر روی سطح خود می‌باشد؛ بنابراین زمانی که کاندوم در داخل واژن حرکت می‌کند، لذت جنسی بسیاری را برای خانم‌ها ایجاد می‌کند. درنتیجه ازنظر روانی برای مردان نیز لذت‌بخش می‌باشد.

نتیجه‌گیری نهایی

با خرید کاندوم فضایی Spiral Alien یک کاندوم متمایزی خواهید داشت که لذت جنسی بالایی را با آن تجربه خواهید کرد.

اگر امکان خرید حضوری این محصول را ندارید، خرید اینترنتی کاندوم فضایی چرخشی را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمت پایین انجام دهید.

 

  • 40 الی 50 گرم
  • Alien
  • محصولات بهداشتی آقایان
  • آمیزش جنسی
  • لاتکس درجه یک
  • آقایان
مــزایا
مــعایب